Skip to main content

Goedendag,

 

Sinds een week valt mijn wifi verbinding weg op alle apparaten meerdere keren per dag en vaak snachts 

 

Apparaten die ik heb in huis met wifi 

- video deur bel 

- camera in huis 

- Omvormer zonnepanelen

- internet radio 

 

Ik moet zo'n 2 keer per dag de modem herstarten en dan pakt hij overal de wifi weer 

 

Ik heb een experia v10a modem en glasvezel (vanaf 2 oktober toen ook een monteur over de vloer gehad ivm storing wijkcentrale dit geeft hij niet meer aan )

 

Ik heb de wifi manager al gebruikt en ook gekeken  of ik de modem op een andere kanaal kon zetten na dit gedaan te hebben bleef het probleem ik heb de modem weer inmiddels terug gezet naar de originele instellingen 

Ook heb ik wifi versterkers van kpn die je in het stopcontact steekt 

 

Wie kan mij helpen het word een beetje vervelend zo 

 

Ook worden er geen storingen aan gegeven 

Bedoel je met wifiversterkers van kpn die je in stopcontact steekt dit soort dingen?

 


Bedoel je met wifiversterkers van kpn die je in stopcontact steekt dit soort dingen?

 

Ja klopt deze heb ik al een hele tijd en het heeft ook perfect gewerkt 


Dan ben ik bang dat ik slecht nieuws voor je heb. Het gebruik van deze apparaten wordt steeds lastiger omdat het electriciteitsnetwerk overbelast is. Je hebt er misschien wel over gelezen.  Ze gaan dan storingen geven op jouw internetnetwerk. Om dit te testen zou je ze allebei moeten verwijderen en dan kijken wat er gebeurd. 


Dan ben ik bang dat ik slecht nieuws voor je heb. Het gebruik van deze apparaten wordt steeds lastiger omdat het electriciteitsnetwerk overbelast is. Je hebt er misschien wel over gelezen.  Ze gaan dan storingen geven op jouw internetnetwerk. Om dit te testen zou je ze allebei moeten verwijderen en dan kijken wat er gebeurd. 

O dat wist ik niet ik heb ze nu verwijderd en ik ga het even aankijken bedankt voor het meedenken