Ik ervaar vaak Wifi netwerk onderbrekingen sinds dit weekend (het weekend van de modem update)
de netwerkadapter herstarten geeft even een oplossing maar helaas niet voor langere tijd.
Ik ervaar vaak Wifi netwerk onderbrekingen sinds dit weekend (het weekend van de modem update)
de netwerkadapter herstarten geeft even een oplossing maar helaas niet voor langere tijd.
Beste antwoord door K M
Hai ​
Fijn dat je geregeld hebt dat ik het modem om kon ruilen! En...het lijkt erop dat de problemen zijn opgelost 😅. Hieronder mijn bevindingen:
Afgelopen donderdagmiddag heb ik mijn oude KPN box 12 ingeleverd en een nieuwe KPN box 12 opgehaald, QRcode gescand voor een stap voor stap installatie en het modem geinstalleerd.
Ingelogd op het nieuwe modem met het nieuwe admin wachtwoord. Na 2 dagen ook het wifi 2,4 Ghz netwerk aangezet. Alles doet het, zonder onderbreking. Een hele opluchting!
Ik was even verbaasd/ongerust omdat na installatie de oude wachtwoorden en de oude naam van het wifi netwerk behouden zijn, terwijl op de achterkant van het nieuwe modem een andere wifinetwerknaam staat. Ik hoefde de wachtwoorden bij de apparaten niet opnieuw in te geven. Datt werkt wel gemakkelijk zo.
Het nieuwe modem is er nu 4 dagen en alles werkt😀
Conclusie: De oplossing was het omruilen van het oude modem voor een nieuw modem.
Ik ben superblij dat alles weer werkt! Iedereen die met hulp en suggesties is gekomen: enorm bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.