Skip to main content
Beantwoord

wifi veranderd

  • December 25, 2020
  • 13 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb de WiFi naam en het wachtwoord veranderd. Nu kunnen we toch nog steeds op bv telefoon en pc op onze oude  WiFi gebruiken en die doet het ook gewoon terwijl ik dat niet wil. Weet iemand hoe dit kan, maar vooral hoe ik er voor zorg dat de oude WiFi niet meer werkt?

Beste antwoord door Anonymous

De kabels van de WiFi versterkers er uit trekken, die dingen een reset geven en opnieuw aansluiten zodat ze de nieuwe gegevens overnemen, wilde gok.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

  • Antwoord
  • December 25, 2020

De kabels van de WiFi versterkers er uit trekken, die dingen een reset geven en opnieuw aansluiten zodat ze de nieuwe gegevens overnemen, wilde gok.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 25, 2020

Beste Doornekamp33,

 

Heel erg bedankt, het heeft gewerkt! Hoe simpel kan het zijn :) Fijne feestdagen! 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 26, 2020

Eehhmmm helaas dus toch niet! 
Wie kan mij verder helpen? 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 26, 2020

Welke WiFi versterker heb je en welke experiabox?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2020

Ik heb de experia box v10


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 31, 2020

En twee experia  wifi's toch?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2020

Nee hoor


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 31, 2020

Ik heb de experia box v10

En welke versterkers heeft u? De witte vierkante gok ik? Of heeft u nog WiFi punten in huis die u elders gekocht heeft?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2020

De witte vierkante idd, 1 beneden en 1 boven


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 31, 2020

O dat dacht ik op te maken uit een eerder antwoord.  Je hebt de ssid veranderd in de experiabox dan?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2020

Eehhhm sorry ik snap niet wat je bedoelt. Ik had een WiFi naam met Ww, deze heb ik beiden gewijzigd. Nu kan ik nog steeds met de oude WiFi inloggen, terwijl ik het gewijzigd heb. Dat moet toch niet kunnen? 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 31, 2020

U heeft de WiFi naam en wachtwoord gewijzigd op de Experiabox waarschijnlijk? Dan moet dat ook nog even op de versterker gebeuren. Beide zenden apart hun eigen WiFi uit. 

Inloggen op de versterker kan misschien via: http://192.168.2.149. Kun je dat eens proberen? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 1, 2021

Hi Nick,

 

Dat denk ik ja.

Via die site kom ik er niet op. Heb je nog een andere manier?