Skip to main content

Ik heb de WiFi naam en het wachtwoord veranderd. Nu kunnen we toch nog steeds op bv telefoon en pc op onze oude  WiFi gebruiken en die doet het ook gewoon terwijl ik dat niet wil. Weet iemand hoe dit kan, maar vooral hoe ik er voor zorg dat de oude WiFi niet meer werkt?

De kabels van de WiFi versterkers er uit trekken, die dingen een reset geven en opnieuw aansluiten zodat ze de nieuwe gegevens overnemen, wilde gok.


Beste Doornekamp33,

 

Heel erg bedankt, het heeft gewerkt! Hoe simpel kan het zijn 🙂 Fijne feestdagen! 


Eehhmmm helaas dus toch niet! 
Wie kan mij verder helpen? 


Welke WiFi versterker heb je en welke experiabox?


Ik heb de experia box v10


En twee experia  wifi's toch?


Nee hoor


Ik heb de experia box v10

En welke versterkers heeft u? De witte vierkante gok ik? Of heeft u nog WiFi punten in huis die u elders gekocht heeft?


De witte vierkante idd, 1 beneden en 1 boven


O dat dacht ik op te maken uit een eerder antwoord.  Je hebt de ssid veranderd in de experiabox dan?


Eehhhm sorry ik snap niet wat je bedoelt. Ik had een WiFi naam met Ww, deze heb ik beiden gewijzigd. Nu kan ik nog steeds met de oude WiFi inloggen, terwijl ik het gewijzigd heb. Dat moet toch niet kunnen? 


U heeft de WiFi naam en wachtwoord gewijzigd op de Experiabox waarschijnlijk? Dan moet dat ook nog even op de versterker gebeuren. Beide zenden apart hun eigen WiFi uit. 

Inloggen op de versterker kan misschien via: http://192.168.2.149. Kun je dat eens proberen? 


Hi Nick,

 

Dat denk ik ja.

Via die site kom ik er niet op. Heb je nog een andere manier?