Skip to main content

Ik moet om de twee dagen de wifi manager gebruiken om de instellingen aan te passen. Het bereik is dramatisch slecht. Op 8 meter afstand van de router heb ik slecht bereik. Het is een open ruimte. Advies, laat een monteur komen voor €50. Onzin. Heb 20 mbps ipv 200!!! Ben er wel klaar meer. Kan de experiabox niet vervangen worden?

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag

Welke experiabox heb je? Staat ie centraal in huis of verstopt in de meterkast? Heb je er al een WiFi anyliser op los gelaten om te zien of je signaal niet weggedrukt wordt?


Ik heb de v10. Die hangt in de hoek van de kamer. Open en bloot. Ik heb geen analyser gebruikt. Ik heb pas mijn contract omgezet naar kpn hussel. Had graag een nieuwe box gehad


Ja. Test gedaan. Geeft geen rate uitslag


Hoi @H vlemmix, welkom op het KPN forum. Heel zuur dat je een brakke wifi-signaal ervaart. 20 Mbit/s is ook wel wat karig als je 200 Mbit/s op het modem binnenkrijgt.

Als je gebruik maakt van de KPN WiFi Manager, wat is dan het resultaat?

Je kunt je wifi optimaliseren met een aantal tips en adviezen. Meer daarover weten? lees daarvoor: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi :)


Hallo @H vlemmix, het is hier al een tijdje stil. Is je wifi inmiddels al een stuk sneller? :) Mocht je nog hulp nodig hebben, schroom niet we helpen je graag :)


Hoi H vlemmix, het is hier al een tijdje stil. Ik ga er vanuit dat je onze hulp niet meer nodig hebt, ik sluit daarom je topic.

Kom er toch niet uit? Of heb je een andere vraag? Je weet ons te vinden :)


Reageer