Enige tijd geleden is de internetsnelheid verhoogd naar 1 Gbit/s. Als ik dat test haal ik die snelheid bij lange na niet. De Wifimanager helpt niet en loopt tegen een foutmelding aan: “Je bent niet verbonden met het wifinetwerk van KPN.” Dat ben ik echter wel. Deze melding krijg ik op mijn smartphone én mij laptop. Hoe los ik dit op?
Welke router gebruikt u? Misschien een Fritzbox?
Een Experia V10 en 2 Experia wifiversterkers
Hoi
Zou je, los van de Wifi Manager, ook een speedtest kunnen doen via een bekabeld aangesloten apparaat? Daarmee krijg je een beter beeld van de snelheid die daadwerkelijk binnenkomt.
Bekabeld is het 792 up, 499 down. Draadloos 374 up, 192 down
Daar zit wel een verschil in inderdaad. Had je de andere dingen die ik noemde ook al kunnen proberen?
Als dat geen succes heeft voor Wifi Manager kan je ons het beste bellen op 0800-0402.
Welke router gebruikt u? Misschien een Fritzbox?
Ik wel , sinds vandaag weer, geeft dat problemen met KPN Wifi manager?
Dat kan inderdaad problemen geven
Bedoel je dat de Wifi Manager ook voordat je de FRITZ!Box had niet werkte? Of bedoel je iets anders? Als je nog een KPN modem hebt kan je die weer aansluiten om te kijken of het nu dan wel werkt.
Als dat niet het geval is kan je het beste een terugbelafspraak maken, zodat de verbinding samen met jou kan worden nagekeken.
Bedoel je dat de Wifi Manager ook voordat je de FRITZ!Box had niet werkte? Of bedoel je iets anders? Als je nog een KPN modem hebt kan je die weer aansluiten om te kijken of het nu dan wel werkt.
Als dat niet het geval is kan je het beste een terugbelafspraak maken, zodat de verbinding samen met jou kan worden nagekeken.
Sinds ik weer gebruik maak van het FRITZ!Box, had ik beter kunnen zeggen. Maar het werkt niet door de FRITZ!Box blijkbaar. Het het KPN Modem net teruggestuurd, maar heb het wel eens werkend gehad Wifi Manager. Is ook niet zo’n probleem verder, WIFI snelheid is ok verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.