Skip to main content

Goedemiddag,

De wifi verbinding werkt niet naar behoren. Al van alles geprobeerd. Ik heb een abo voor 1gb maar hij haalt met wifi nog niet eens 300mb. In april verhuist en voor de verhuizing geen problemen met de verbinding. Als we tv willen kijken op de wifi lukt dat niet eens omdat de verbinding continu vastloopt of traag werkt. Dit merken wij ook als we online willen gamen (bijv call of duty op de ps5). Het gaat om de verbinding in de woonkamer dat maar enkele meter is verwijderd van de meterkast waar de modem is geplaatst. Hopelijk kunnen we hiermee worden geholpen.

Mvg,

 

Cheyenne Binnekamp

Met een Gigabitverbinding wordt altijd een bekabelde verbinding op 1 pc bedoeld, rechtstreeks aangesloten op de modem @CheyenneBinnekamp 

Dan moet ongeveer 930/930Mbit/s behaald kunnen worden.

Draadloos is een heel ander verhaal, van teveel factoren afhankelijk om daar een algemene richtlijn voor te geven.

Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

en

Succes.


Dit hebben we dus allemaal al geprobeerd. Het is toch te belachelijk voor woorden dat een wifi verbinding op de begane grond met maar één paar m afstand niet naar behoren werkt. Daar betalen we goud geld voor, maar je krijgt er niets voor terug. Er wordt dus eigenlijk meteen maar gezegd dat je wifi versterkers moet aanschaffen, terwijl dat toch niet nodig hoef te zijn op zo'n kleine oppervlakte. Er mag wel wat meer worden geholpen dan alleen maar linkjes door te sturen. Als of klanten dom zijn en al die dingen niet al proberen. Als ik bijna 80 euro per maand betaal mag ik toch hopen dat kpn zorgt dat het goed werkt. Desnoods ruilen jullie mijn modem maar om. Altijd wel makkelijk om er zo van af te komen


Je betaalt voor een snelheid via een bekabelde verbinding op 1 pc @CheyenneBinnekamp , als je de abosnelheid op 1 pc haalt voldoet KPN theoretisch aan haar verplichtingen.

Desalniettemin doet KPN haar uiterste best om klanten bij te staan voor het optimaliseren van hun (draadloze) verbinding, maar kun je KPN nooit verantwoordelijk houden voor je eigen draadloze netwerk thuis.

 


Reageer