Hoi kpn. Wij hebben ons modem beneden in de kamer aan het voorkant in huis. Achter in de tuin wij hebben soms 2 streepjes zelfs 1. Is er een mogelijkheid dat de wifi kan sterker maken?
Wij hebben een kpn digitenna box nu ook onder het afdak maar heel slecht ontvangst! Heel veel zenders doet het niet. Terwel boven in ons slaapkamer uitstekend ontvangst. Met die ouwe kastje nooit probleem gehad onder het afdak. Dus ik heb een smart box gekocht. Ontvangst wifi heel slecht hier onder het afdak. Ik hoop dat er iets aan te doen is. Ik vind heel raar Netflix is altijd super goed, maar de kpn app tv buffered altijd super irritant. Dus ik heb kpn nl tv maar buiten heb geen berijk via de digitenna kast en geen success met jullie app. Ik hoop dat er een oplossing hier voor is en niet van die goed koop wifi repeaters die werken ook voor geen meter
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Wifi verbinding in de tuin sterker maken
Beste antwoord door Noordzee
Hallo Leenan,
Er zijn eigenlijk twee problemen benoemd. Je wilt ook WiFi achterin de tuin. En jouw Digitenne-ontvangst is niet goed beneden.
Voor WiFi verbetering is een tool op de website. Er zijn ook WiFi versterkers. Die kan je bestellen via MijnKPN:
Als jij inlogt in je “MijnKPN” kun je via Producten -> Thuis -> Extra opties wijzigen of toevoegen ook een Experia WiFi krijgen voor €40,-
[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/fe0dbe7e-0c11-447b-b22e-4835d8ecec69.jpg[/img]
Wat betreft jouw Digitenne (daar ligt bij mij de kennis) : Je hebt duidelijk een betere antenne nodig. Bovendien zal je de antenne wat hoger moeten plaatsen.
Wat voor type Digitenne-antenne heb je nu?
Staat de antenne binnen of buiten?
Wat is jouw locatie?
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Bekijk origineelEr zijn eigenlijk twee problemen benoemd. Je wilt ook WiFi achterin de tuin. En jouw Digitenne-ontvangst is niet goed beneden.
Voor WiFi verbetering is een tool op de website. Er zijn ook WiFi versterkers. Die kan je bestellen via MijnKPN:
Als jij inlogt in je “MijnKPN” kun je via Producten -> Thuis -> Extra opties wijzigen of toevoegen ook een Experia WiFi krijgen voor €40,-
[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/fe0dbe7e-0c11-447b-b22e-4835d8ecec69.jpg[/img]
Wat betreft jouw Digitenne (daar ligt bij mij de kennis) : Je hebt duidelijk een betere antenne nodig. Bovendien zal je de antenne wat hoger moeten plaatsen.
Wat voor type Digitenne-antenne heb je nu?
Staat de antenne binnen of buiten?
Wat is jouw locatie?
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.