Skip to main content

hi,

 

Woonkamer en een gedeelte 1 verdieping is ok, met signaal van Wifi, voor de rest. echt slech. heb een woning van 1994. ik begreep van mijn buren in de straat dat ze kosteloos een 2wifi versterkers gehad hebben. graag wil ik dat ook.  heb ook al de test op afstand gedaan. maar kom geen 1 meter vooruit. Wifi zelfs buiten de meterkast geplaats. maar nee hoor.

Het beste kun je eerst de WiFi Manager proberen (maar het kan ook via de kpn Thuis app > Service > Verbeter je wifi). Als je signaal op bepaalde plekken in je huis lager is dan 20 Mb/s, krijg je wellicht 2 Experia WiFi's.


Hoi @Canan, welkom op het forum!

Is het inmiddels gelukt om de Wifi Manager te doorlopen met de tips van @Henk2304:blush: Het is overigens belangrijk om de online tool twee keer achter elkaar te doorlopen. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen?


Hi Jose

 

Heb van alles geprobeerd maar het lukt mij niet sorry. 


zodra ik de 2 super wifi heb gekregen zal ik iemand moeten ınschakelen voor installatie

 


Wat gek dat het niet lukt. Waar loop je precies tegen aan bij het doorlopen van de Wifi Manager? Krijg je een foutmelding of is er iets anders aan de hand?