Skip to main content

Sinds September vorig jaar glasvezel na veel ellende van Ziggo.

Het werkte super tot de update afgelopen 6 maart.

Ik kerk beneden tv (bedraad) en mijn man wilde PlayStation boven spelen (wifi) die werd er gewoon uitgegooid.

na 15x resetten ( ook de glasvezel in de muur) en de wifi manger toch maar gebeld met de klantenservice.

na een factory reset was WiFi nog slecht 

bedraad was het wel goed  ( gelukkig was mijn man thuis zijn werk  laptop is de enige met een netwerk aansluiting) 

De wifi konden ze niets mee doen zeiden ze ik moest de komende dagen maar afwachten ik had gewoon pech dat mijn wifi van 800 naar 300 en soms minder ging. Het modem is goed niks mee zeggen ze.

vandaag nog meer problemen, we hebben alleen download snelheid ( bijna 800) maar geen upload snelheid en ook na een nieuwe factory reset blijft het zo.

Zijn er meer mensen die dit hebben of gehad hebben?

ern eigen router moet hopelijk dit oplossen maar dit is iets wat ik eigenlijk wilde vermijden.

 

 

Hoi @HM2605, welkom op het forum. Een wegvallende verbinding is altijd vervelend natuurlijk!

In onze Kennisbank hebben we een artikel waar meerdere tips en trucs worden gegeven om de Wifi verbinding zo goed mogelijk te maken: 

Ook de Wifi Manager op onze site kan je hierbij helpen. 


Hoi Jasper, alles was al geprobeerd ook al tig keer de wifi manager en zelfs factory reset waardoor ik alleen nog download snelheid had. 

ik ben gebeld gisteren door een medewerker na mijn klachten in de enquete, het lag inderdaad aan de update. 
Die is terug gedraaid.

voor nu is de verbinding tegen de 700mbit das prima.