Skip to main content

Hallo,

Wij hebben problemen met de WiFi verbinding. Voornamelijk op zolder waar totaal geen verbinding is. In de tuin ook moeizaam. Op de 1e verdieping waren ook problemen en is al een extra kastje neergezet.

Daarnaast geeft ons tv kastje steeds vaker een fout melding waardoor de boel opnieuw opgestart moet worden.

Wat kan hier aan gedaan worden? 

@Ravink  Heeft u de wifi manager al gedaan Wifi Manager - Jouw wifi-signaal testen en verbeteren | KPN ? U heeft het over een extra kastje op de 1e verdieping, welk kastje bedoelt u ?

U zou kunnen beginnen met uw Experiabox een harde reset te geven Hoe herstart of reset ik mijn modem? | KPN


Ha @Ravink, welkom! Heb je de adviezen van HansaanZet ter harte kunnen nemen? Hoe staat het er nu voor? Als het probleem op de eerste verdieping met een extra kastje (versterker?) is opgelost, dan kan je die ook aanschaffen voor op zolder en evt. voor in de tuin.


Hallo,

WiFi manager wilt het niet goed doen. Probleem is nog steeds hetzelfde zoals het eigenlijk altijd al geweest is. Op de eerste verdieping hielp een versterker niet waardoor er een extra modem is geolaatst volgens mij. Hoe zorgen we ervoor dat we dit ook op zolder opgelost krijgen? 


Wat heb je dan nu boven staan dan? Geen versterker, maar wat dan wel? Kan je merk en type delen? En wat gaat er mis bij de Wifi Manager? Kan je daar iets over delen?