Skip to main content

Ik heb dit sinds een week ook.

Ik heb een Huawei mate 10 pro Android met een prepaid Vodafone kaartje .

Dat zou betekenen dat bij mij het probleem zich bij de modem bevind.

De stappen met resetten etc heb ik al opgevolgd zonder resultaat. 

Ik kreeg wel een SMS dat op 12 augustus ze het netwerk gingen verbeteren.

Daarna is het internet er een stuk slechter op geworden. 

Via mijn mobiel en WiFi op de laptop krijg ik de melding 'toegang tot netwerk ontzegd' 

Ook op random momenten valt de wifi weg. 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Heb het bij mijn ouders en op mijn werk getest.

Daar heb ik ook geen problemen. 

Wat mij opvalt is dat het alleen gebeurd wanneer ik boven ben, beneden werkt het wel goed.

Dit is raar, want voorheen waren er nooit problemen, dus aan de afstand zou het niet kunnen liggen. 


@DanielVanAcker werken andere apparaten wel goed op de eerste/tweede verdieping? Het is inderdaad wel vreemd. Heeft jouw toestel misschien recent een software update gehad?


@DanielVanAcker werken andere apparaten wel goed op de eerste/tweede verdieping? Het is inderdaad wel vreemd. Heeft jouw toestel misschien recent een software update gehad?

Voor zover ik weet heeft mijn mobiel geen software update gehad. 

Op de pc heb ik hier af en toe ook last van, die staat ook boven.

Mijn vriendin heeft op haar tablet boven op de slaapkamer ook last van. 

De printer die boven op mijn werkkamer staat is verboden met WiFi. 

Tijdens het printen valt de verbinding weg waardoor de printer stopt en ook niet meer verder gaat. 

Het papier kan ik daardoor weggooien omdat het voor de helft afgedrukt is. 


@DanielVanAcker Het zou kunnen dat je in een gebied woont waar veel draadloze verbindingen beschikbaar zijn, hierdoor kan het zijn dat veel wifi verbindingen op het zelfde kanaal witten en daarom elkaar verstoren. Zou je d.m.v. een WiFi analyzer op jouw smartphone willen bekijken of dit het geval is en daarna het wifi kanaal willen aanpassen? Wellicht verhelpt dit het probleem. 


Vannacht was er een flinke storing rond 2 uur. 

Ik had de goede hoop dat de het probleem zouden oplossen. 

Ik vanochtend weer de modem uitgezet, stroom van de modem afgehaald en opnieuw geprobeerd. 

Helaas valt er wifi boven nog steeds uit. 


Hier ook nog steeds het probleem met wegvallende wifi. 

Het probleem is vooral boven op de eerste verdieping. 

Beneden geen last van.

 


Er wordt nog steeds onderzocht of wij dit probleem kunnen verhelpen. Welke ExperiaBox heb je in huis?


Welke ExperiaBox heb je in huis?

Ik heb helaas nog geen antwoord op deze vraag ontvangen. Zou je deze vraag alsnog willen beantwoord en jouw ExperiaBox nogmaals willen resetten?

 


Na het resetten werkt het nog steeds niet. 

Het probleem is vooral dat de wifi boven op de eerste verdieping weg valt. 

Dit was tot voorkort geen probleem. 

Ik heb een kpn experia box v10.

 


Oke, duidelijk. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in je KPN Forum profiel? Dan zet ik dit door naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Oke, duidelijk. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in je KPN Forum profiel? Dan zet ik dit door naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Voor het eerst vannacht toevallig geen wegvallende wifi boven!

Heel raar, gisterenmiddag nog wel en savonds toen ik in bed lag bleef de wifi gewoon aan zonder uitval.

Ik juich nog niet te vroeg, want je ziet dat het zomaar kan veranderen.

Zodra het weer veranderd zal ik het laten weten. 


Dat is goed nieuws. Ik hoop dat je nu een stabiele wifi verbinding blijft houden. Als het toch weer wegvalt, dan hoor ik het graag.