Skip to main content

Een hele goede middag. Ik ervaar problemen met het verbinden van mijn nieuwe Lenovo computer aan de experiabox v8. 

 

Ik kan verbinding maken met het wifinetwerk maar deze valt om de paar minuten weer weg. Als ik kies voor probleem oplossen dan krijg ik het bericht standaard gateway is niet beschikbaar. Hij werkt dan weer een paar minuten maar het probleem blijft zich herhalen.

 

Met de kabel in de Experia box werkt de computer zonder problemen. De computer is net nieuw en het gaat om een Lenovo Thinkpad E595

 

 

Ik Heb net uren lang zelf oplossingen proberen te zoeken en heb ook al met de KPN klantenservice gesproken die gaven aan dat het niet aan kpn zelf kan liggen en dat ze van dit probleem nooit eerder hebben gehoord)

 

Echter las ik net een bericht op dit forum waarin hetzelfde probleem wordt aangekaart en waarbij mogelijk een oplossing is gevonden:

 

https://forum.kpn.com/internet-9/wifi-verbinding-de-standaard-gateway-is-niet-beschikbaar-471114#post762482

 

Hoop dat u mij kunt helpen met vriendelijke groet,

 

 

Bert t Hart

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

 

Als Telfort klant had ik hetzelfde probleem. (Internet Telfort is nog geen KPN)

Heb ze toen gebeld en heb meteen een experia v10 gekregen. Geen probleem nu meer!


Als Telfort klant had ik hetzelfde probleem. (Internet Telfort is nog geen KPN)

Heb ze toen gebeld en heb meteen een experia v10 gekregen. Geen probleem nu meer!

Dank voor je reactie hoop dat dit voor mij ook is te regelen! Met vriendelijke groeten,

 

b.


GOEDEMIDDAG het is niet zo slim om u TEFOON nummer in het forum te zetten ik hoop voor u dat een moderator langs komen die DAT weg haald er kan misbruik MEE gedaan worden 🤔


Dag @berthart. Van harte welkom hier. Wat lastig dat de internetverbinding steeds wegvalt op je nieuwe laptop. Ik lees dat dit niet gebeurt als je de laptop bekabeld aansluit. Ik ben benieuwd of je dezelfde problemen ook ervaart als je bent verbonden met een ander WiFi-netwerk. Op deze manier weten we of we het in de laptop moeten gaan zoeken of bij de Experia Box. Vul je ook gelijk je gegevens in op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


Hallo @berthart. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Heb je nog de mogelijkheid gehad om te testen of je laptop wel een stabiele verbinding heeft via een ander WiFi-netwerk? Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen. 


Reageer