Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds gisteren. Ik kreeg eergisteren een sms van KPN dat in de buurt verbeteringen aan het netwerk zouden plaatsvinden tussen 01.00-07.00uur. In die tijd stond mijn Experie Box v10A uit. Gisteren bleek dat mijn WiFi Netwerk was verdwenen. TV en internet via draadverbinding werkt wel. Het Gast Netwerk verschijnt wel. Via de chat met de service afdeling lukte het de medewerkster niet om het probleem op te lossen. Het lampje aan de zijkant op de Experia Box knippert blauw.  In de chat werd gezegd dat ze een monteur contact met mij zouden laten opnemen. Dit werd bevestigd in een sms van KPN, gistermiddag rond half 3. Sindsdien niets vernomen. Ondertussen de hele nacht het modem uit laten staan. Vanochtend opgestart. Niets veranderd. Toen heb ik via de tool de fabrieksinstellingen teruggezet. Dat lukte, maar nog steeds geen Netwerk. Met de iMac ingelogd op het modem staat daar het standaard draadloos Netwerk in vermeld en die heb ik weer aangepast aan het netwerk zoals ik dat had. Toch blijft die onzichtbaar, alleen het gastnetwerk is zichtbaar en daarop ben ik nu ingelogd. Ik vermoed dat het modem moet worden vervangen en ga zodra het kan bellen met KPN.

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Marsmelody, welkom hier!

Ik heb een eigen topic voor je reactie aangemaakt om je goed te kunnen helpen. Apart dat bij jou ook het wifi netwerk verdwenen is na de update. Je hebt daarna ook contact gehad met de klantenservice, en zo te lezen is er toen een melding doorgezet naar de Technische Dienst. Hoe staat het er intussen voor? Heb je iets gehoord na het aanmaken van de melding? 


Hoi Alexandra, dank!

Uiteindelijk heeft een monteur van KPN mij de volgende dag aan de telefoon kunnen helpen. Het had waarschijnlijk te maken met een niet volledig geslaagde update van zowel Experia v10A  als de 2 super WiFi punten.

Fijne dag!

Hg Marcel


@Marsmelody Hi Marcel, goed om te horen en dank voor het delen! Je weet ons hier te vinden als we met je mee kunnen denken.