Skip to main content
Beantwoord

Wifi-verbinding werkt niet op Samsung UE32T4305AK tv

• June 27, 2025
  • 8 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb een Samsung UE32T4305AK TV en het is het enige apparaat in huis dat geen verbinding maakt met wifi, wie kan mij helpen? 

Ik heb 5GHz en 2,4 GHz wifi geprobeerd, maar geen van beide werkt.

Beste antwoord door PeterG

TV al 10 minuten stroomloos gehad?

Of fabrieksreset?

8 reacties

• June 27, 2025

Hallo ​@Alejandro Reyes 

Heb je het al geprobeerd via een Extra Wifi Netwerk op 2,4GHz want die TV ondersteunt alleen deze frequentie.

Zie dit kennisbank artikel hoe je dat instelt: 

Als dat ook niet werkt, werkt het wel via een (tijdelijke) netwerkkabel?

@GeSp 

Hartelijk dank voor uw antwoord.

Ik begrijp het. In dit geval kan mijn modem onafhankelijk van elkaar frequenties uitzenden op 5 GHz en 2,4 GHz.
Maar zelfs op 2,4 GHz werkt de internetverbinding niet.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 27, 2025

Beste ​@Alejandro Reyes Volgens de specificatie ondersteunt de tv uitsluiten de 2,4-band B/G/N

Heeft de tv wel de laastse firmware update gehad van juni 2025?

Zie ook onderstaande link:

https://www.samsung.com/nl/support/model/UE32T4305AKXXC/?srsltid=AfmBOopTb6aqU6n00iIE7cT7fjQtI3pt6ecsF4vlLLTtx4eCpqIAgAPj#tips

• June 27, 2025

@Alejandro Reyes Volgens de specs die ik gevonden heb ondersteunt je TV alleen Wifi 4 2,4GHz b/g/n.

Je zou in bij de normale Wifi instellingen in je modem moeten kijken en die voor 2,4GHz indien nodig aanpassen naar b/g/n, zet de bandbreedte dan op 20MHz als hij hoger staat.
Hopelijk werkt het daarna wel om je TV te verbinden.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Alejandro Reyes, ik zie dat de KPN Community al flink met je werkt aan een oplossing. Kom je er zo uit? 

Hallo ​@Jeroen van KPN 

Ik heb alles geprobeerd wat ze me aanraadden en het werkte niet. Vroeger had ik ODIDO en de wifi-verbinding met deze tv was nooit een probleem. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 11, 2025

TV al 10 minuten stroomloos gehad?

Of fabrieksreset?

Een fabrieksreset van de tv heeft me geholpen het probleem op te lossen, hartelijk dank @PeterG