Skip to main content

Sind een aantal dagen valt een aantal keren per dag de WiFi uit terwijl op de WiFi versterker de lampjes branden als  je daarna de WiFi versterker  uit zet en weer aan doet gaat het weer een tijdje goed wat is hieraan te doen Het gaat om de WiFi versterker van KPN

 

Heeft u de zwarte vierkante versterkers? In dat geval: deze hebben onlangs een update gehad. Misschien houd het daarmee verband. Je zou ze kunnen proberen te restten. Dat wil misschien helpen. Achterop zit een rest knop. Hoe lang je die ingedrukt moet houden weet ik niet, ik dacht ergens gelezen te hebben: 10 seconden :thinking: wat ik overigens wel lang vind. Maar probeer het eens.


@mettenbosch Welkom op ons Forum! En bedankt @Nick83 voor het meedenken. We hebben inderdaad met onze (zwarte) Experia Wifi's een update gehad. Deze update forceer je door de reset knop 5 seconden ingedrukt te houden. De versterker gaat dan de gegevens opnieuw ophalen van de Experiabox. 

Wat je eventueel kan proberen is het netwerk opnieuw uitbouwen. Hiermee bedoel ik het volgende:

  1. Koppel de versterkers los van de Experiabox
  2. Geef de Experiabox een 'harde’ reset
  3. Wacht +/- 10 minuten
  4. Sluit de versterkers weer aan
  5. Druk om de beurt 5 seconden op de resetknop van de versterkers
  6. Controleer of het na +/-10 minuten weer naar behoren functioneert. 

Hopelijk ben je hiermee geholpen! 


Reageer