Skip to main content
Beantwoord

wifi versterker

  • December 31, 2019
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Wanneer ik de wifi versterker heb aangesloten wordt het wachtwoord van mijn wifi niet overgenomen door de versterker. Als ik nu wil inloggen geeft hij onjuist wachtwoord aan. Wanneer ik de wifiversterker uitzet en alleen op de experia box ga dan doet mijn normale wachtwoord het wel weer.

 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @dulange . Welkom op het forum. 

Heb jij de wifi versterkers al gereset? Ik neem aan dat het de zwarte kastjes zijn? Zou je, als ze aangesloten zijn, tien seconden het reset knopje op de apparaatjes willen indrukken? Daarmee forceer je dat ze de gegevens van de experiabox overnemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2020

Hoi @dulange . Welkom op het forum. 

Heb jij de wifi versterkers al gereset? Ik neem aan dat het de zwarte kastjes zijn? Zou je, als ze aangesloten zijn, tien seconden het reset knopje op de apparaatjes willen indrukken? Daarmee forceer je dat ze de gegevens van de experiabox overnemen.


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)