Skip to main content
Beantwoord

WiFi versterker

  • January 15, 2020
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

TamaraEnRien
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Afgelope week is er een monteur van jullie bij ons thuis geweest. Zij vertelde dat wij nog 3 wifi versterkers tegoed hebben bij onze modem. Hoe kunnen wij aan deze versterkers komen? Via de site kan je alleen betaalde versterkers selecteren.

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @TamaraEnRien, welkom hier. 

Ik lees dat er een monteur is geweest, ze gaf aan dat je nog drie versterkers zou krijgen? Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2020

Hoi @TamaraEnRien, welkom hier. 

Ik lees dat er een monteur is geweest, ze gaf aan dat je nog drie versterkers zou krijgen? Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • January 17, 2020

Alleen onder bepaalde voorwaarden krijg je de wifi versterkers en ook al krijg je ze.

zonder een monteur zijn ze lastig te installeren. En ze moeten met kabel worden aangesloten. 


TamaraEnRien
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 17, 2020

Hoi @TamaraEnRien, welkom hier. 

Ik lees dat er een monteur is geweest, ze gaf aan dat je nog drie versterkers zou krijgen? Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hi, bedankt alvast voor de reactie. Ik heb mijn profiel aangepast.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 21, 2020

Staat het op de monteursbon dat je er recht op hebt? Ik kan deze nu wegens een verstoring niet inzien helaas. Heb je daar een screenshot van anders? En wat Darkie117 zegt klopt. In principe krijg je ze als je de WiFi tuner doorloopt en de WiFi wordt beter. Dan kun je ze via de tool aanvragen. 


TamaraEnRien
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2020

Het stond niet op de monteursbon. Maar het is uiteindelijk gelukt met de Wifi Tuner! We krijgen twee wifi versterkers met kabel opgestuurd. Thuis hebben we kabel, dus het aansluiten zal wel moeten lukken.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 23, 2020

Super! Fijn dat het zo gelukt is. :)