Skip to main content

Ik ben al lid vanaf Ticasli daarna Telfort en nu dus KPN. Ik klaag al vaak dat het WIFI signaal bij ons niet optimaal is. Nu lees ik dat de nieuwe klanten gratis WIFI versterkers krijgen aangeboden. Waarom krijg je als trouwe klant ook niet die mogelijkheid zonder dat je een nieuw contract aan gaat. Of tegen een sterk gereduceerde prijs. Ben benieuwd:blush:

Marcel

U bent helemaal nog geen KPN klant. Telfort klanten worden pas in de loopt van het jaar naar KPN gemigreerd. U ontvangt als het goed is nu de factuur nog gewoon van Telfort.

Nieuwe klanten kunnen nu kiezen voor SuperWifi's, maar daar is niets bijzonders aan. Want KPN geeft nieuwe klanten al vele jaren een welkomstkorting. Nu kunnen nieuwe klanten in plaats van die welkomstkorting kiezen voor SuperWifi's die ongeveer dezelfde waarde hebben dan de welkomstkorting. Niets nieuws onder de zon dus.

KPN gaat die dingen niet gratis aan al zijn klanten uitdelen. Dat zou veel te veel kosten, KPN zou dit dan door moeten berekenen in de abonnementsprijzen. Heel veel klanten hebben ze echter helemaal niet nodig, maar zouden er dan dus wel aan mee moeten betalen. Dit is natuurlijk helemaal niet eerlijk. Het is beter dat mensen die ze nodig hebben ze zelf bekostigen.


Hi @jacobusja, welkom hier. Nick geeft al heel goed aan hoe de vork in de steel zit. Heb ik eerlijk gezegd niets aan toe te voegen. Belangrijk is wel dat je op dit moment nog gewoon Telfort klant bent voor de vaste diensten, en zij hebben nog steeds een eigen klantenservice. Ik kan jouw gegevens bijvoorbeeld niet inzien.


Jammer, voor de rest ben ik best tevreden.


U bent helemaal nog geen KPN klant.

In dat geval zal @jacobusja dus nu over moeten stappen naar KPN in plaats van wachten tot het automatisch overgaan vanuit Telfort.


Ik wacht maar af op de automatische overgang. Service was bij Telfort voor mij uitstekend, ben benieuwd hoe het bij KPN gaat. Eerste teleurstelling is nu dus binnen.


Zonder zelf actie te ondernemen gaan ze echt niets gratis brengen.


Maar was is dan je eerste teleurstelling Jacobusja? Dat je geen gratis Super Wi-Fi krijgt? 


U bent helemaal nog geen KPN klant.

In dat geval zal @jacobusja dus nu over moeten stappen naar KPN in plaats van wachten tot het automatisch overgaan vanuit Telfort.

Nu overstappen heeft als nadeel dat je huidige Telfort en Tiscali email adressen komen te vervallen. Ook je huidige voordelen die je bij Telfort hebt, ik weet niet hoe die abonnementen in elkaar zitten, maar dat valt allemaal weg. Het voordeel is wel dat je bij KPN welkomskorting krijgt. Of de gratis SuperWifi's.


U bent helemaal nog geen KPN klant.

In dat geval zal @jacobusja dus nu over moeten stappen naar KPN in plaats van wachten tot het automatisch overgaan vanuit Telfort.

Nu overstappen heeft als nadeel dat je huidige Telfort en Tiscali email adressen komen te vervallen. Ook je huidige voordelen die je bij Telfort hebt, ik weet niet hoe die abonnementen in elkaar zitten, maar dat valt allemaal weg. Het voordeel is wel dat je bij KPN welkomskorting krijgt. Of de gratis SuperWifi's.


Topicstarter klaagt ook alleen maar dat nieuwe leden deze wifi versterker wel krijgen, dat zijn dus nieuwe leden die hun oude email adressen ook kwijt raken. In zijn geval is het ook de keuze maken tussen het oude emailadres behouden of de gratis wifi versterker. En daarnaast de keuze om zelf actie te ondernemen of op een forum te gaan zitten klagen.


Topicstarter klaagt ook alleen maar dat nieuwe leden deze wifi versterker wel krijgen, dat zijn dus nieuwe leden die hun oude email adressen ook kwijt raken. In zijn geval is het ook de keuze maken tussen het oude emailadres behouden of de gratis wifi versterker. En daarnaast de keuze om zelf actie te ondernemen of op een forum te gaan zitten klagen.

Nieuwe klanten krijgen ze dus ook niet gratis, maar leveren de korting die ze normaal gesproken als nieuwe klanten krijgen in in ruil voor “gratis” TV of SuperWiFi. Net zoals bij alle andere providers geeft KPN éénmalig korting aan nieuwe klanten en op dit moment kan men i.p.v. die korting dit cadeau kiezen.


U bent helemaal nog geen KPN klant.

In dat geval zal @jacobusja dus nu over moeten stappen naar KPN in plaats van wachten tot het automatisch overgaan vanuit Telfort.

Nu overstappen heeft als nadeel dat je huidige Telfort en Tiscali email adressen komen te vervallen. Ook je huidige voordelen die je bij Telfort hebt, ik weet niet hoe die abonnementen in elkaar zitten, maar dat valt allemaal weg. Het voordeel is wel dat je bij KPN welkomskorting krijgt. Of de gratis SuperWifi's.

Dit verhaal klopt niet want Tiscali is nog steeds in gebruik na overname Telfort. Ook bij overgang naar KPN verandert er niets aan je abonnement. Dit is ook zo gegaan met mobiel van Telfort naar KPN


U bent helemaal nog geen KPN klant.

In dat geval zal @jacobusja dus nu over moeten stappen naar KPN in plaats van wachten tot het automatisch overgaan vanuit Telfort.

Nu overstappen heeft als nadeel dat je huidige Telfort en Tiscali email adressen komen te vervallen. Ook je huidige voordelen die je bij Telfort hebt, ik weet niet hoe die abonnementen in elkaar zitten, maar dat valt allemaal weg. Het voordeel is wel dat je bij KPN welkomskorting krijgt. Of de gratis SuperWifi's.

Dit verhaal klopt niet want Tiscali is nog steeds in gebruik na overname Telfort. Ook bij overgang naar KPN verandert er niets aan je abonnement. Dit is ook zo gegaan met mobiel van Telfort naar KPN

Als je zelf niet voortijdig overstapt, dan migreert KPN de klant naar zijn eigen systemen. En daarbij blijven de emailadressen behouden.

Als de klant echter het geduld niet op kan brengen en wel voortijdig overstapt, dan vervallen de emailadressen wel.

KPN gaat de Telfort klanten pas komende zomer / najaar overzetten naar zn eigen systemen.


ik wacht wel op het najaar ,bedankt  voor de antwoorden