Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Recht op gratis Starterskit Experia WiFi (2 stuks), maar bij controle rekeningnummer krijg ik al dagenlang dit bericht: 

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Hoe kan ik nu wel een gratis Starterskit Experia WiFi (2 stuks) bestellen?????

Ik heb wifi hard nodig voor het thuiswerken.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond @Experia WiFi bestellen, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Het kan wel even duren voordat ze reageren op uw topic i.v.m. drukte.


Hoi @Experia WiFi bestellen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om via onze Wifi Manager een Wifi versterker te bestellen. Ik zie dat Fame29 al heeft gevraagd om jouw gegeven achter te laten in het profiel, waarvoor dank! Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik de mogelijkheid heb om een versterker te versturen. Ik hoor graag van je!


Profiel aangevuld, zoals werd gevraagd.


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist 2 wifi versterkers naar het dichtstbijzijnde servicepunt verstuurd. Je kan het pakketje morgen na 14.30 ophalen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 


Kan ook worden aangeven welk servicepunt dit nu is? 


Kan ook worden aangeven welk servicepunt dit nu is? 

Ik stuur je zo een privebericht met daarin meer informatie hierover.