Skip to main content

Hi, ik heb beneden een experia box staan en op zolder een bedrade versterker van Arcardyan. 

Nu heb ik nieuwe smart lampen gekocht en deze werken enkel via een 2.4Ghz signaal, maar mijn versterker is dualband en staat nu standaard op 5Ghz.

 

Ik heb meerdere malen geprobeerd via 192.186.2.149 de versterker te configureren maar hij laadt telkens niet en zegt simpel dat de dns server niet reageert.

Na resetten van de versterker lukt het soms na meermaals refreshen wel om op de configuratiepagina te komen en ik kan daar ook inloggen maar wanneer ik wat probeer aan te passen valt de pagina weer weg wegens geen verbinden.

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Hoi @Niekbiesterbos . Welkom op het forum.

Zo te lezen heb jij nog een ‘oude’ wifi versterker. Mijn advies is om die met een kabel op een laptop/pc aan te sluiten en dan te benaderen via het ip adres.

Vervolgens de instellingen aanpassen zodat hij 2 netwerken(ssid's) gaat uitzenden. (2,4 en 5Ghz)


@Erwin_ ga ik proberen, bedankt alvast!


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.


@Erwin_ excuses, je idee heeft geholpen! Heel erg bedankt :-D


No problem. Ik ben al lang blij dat je het hebt kunnen oplossen. :-)