Skip to main content
Beantwoord

Wifi versterker doet het niet meer

  • January 12, 2021
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Wij hebben een wifi versterker op de 1e etage van ons huis. Tot gisteren zat daar ook een TV kastje van KPN aan gekoppeld, maar deze teruggestuurd aangezien we deze niet gebruiken. Sindsdien werkt de Wifi versterker niet meer (heeft internet via doorgetrokken kabel vanuit de muur) en is er boven op de 1e en 2e etage geen Wifi signaal meer en geeft de versterker ook niet meer blauwe licht of gaat uit na enkele ogenblikken aan te zijn.

admin: eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door J. de Koning

Het probleem is inmiddels opgelost, blijkbaar zat de kabel niet voldoende in de versterker. 

Dank voor je hulp!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 12, 2021

U heeft de witte vierkante versterker van kpn?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 13, 2021

Het probleem is inmiddels opgelost, blijkbaar zat de kabel niet voldoende in de versterker. 

Dank voor je hulp!