Skip to main content

Hi,

De afgelopen week al erg veel problemen met Wifi, regelmatig moeten resetten. Nu brandde het lampje van mijn versterker sinds gistermiddag oranje, heb daarom de versterker opnieuw gekoppeld aan de experia V10a. Dit is goed gegaan, inmiddels weer blauw lampje.

Daarnaast werkt het ook op mijn werk laptop (HP) en mobiel. Echter op mijn Macbook krijg ik geen verbinding.

Al contact gehad per telefoon, daar werd aangegeven dat het kan liggen aan het wifikanaal. Dit meerdere keren omgezet en inmiddels op ‘automatisch’ staan. Echter probleem totaal niet opgelost.

Ook geprobeerd via de chat, maar hier tot 2x toe uitgegooid door de agent..

 

Kan iemand mij helpen???

Hoi Anouk! Welkom op het forum
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ervaar je dit probleem nog steeds en branden de lampjes nog steeds het zelfde?
Zou je onze online wifimanager eens stap voor stap willen doorlopen? Hier vind je ook nog advies voor slechte wifi!
Mocht dit de oplossing niet bieden, kun je dan je gegevens eens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik graag even met je mee!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!