Skip to main content
Beantwoord

Wifi versterker KPN ook geschikt bij andere providers?

• 15 mei 2021
  • 5 reacties
  • 3102 keer bekeken

Is de wifi versterker van kpn geschikt voor alleen de kpn experia box of (indien noodzakelijk) ook compatible met andere providers

Beste antwoord door NHendriks

Alle wifi-apparatuur die je aankoopt bij KPN is compatibel met andere routers en modems dan de Experiabox. Je zult alleen niet meer de nieuwste software releases krijgen en het instellen gaat niet zo gemakkelijk omdat ze geen Experiabox meer hebben die goed kan communiceren met de wifipunten (voor bijvoorbeeld het automatisch overnemen van wifi-gegevens. Hoe de precieze installatie dan verloopt kan ik niet zeggen, zoals je misschien wel begrijpt heb ik dat nooit moeten doen. Geeft wel weer ‘food for thought’ om binnenkort eens mee te gaan experimenteren.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

NHendriks
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 3023 reacties
  • Antwoord
  • 15 mei 2021

Alle wifi-apparatuur die je aankoopt bij KPN is compatibel met andere routers en modems dan de Experiabox. Je zult alleen niet meer de nieuwste software releases krijgen en het instellen gaat niet zo gemakkelijk omdat ze geen Experiabox meer hebben die goed kan communiceren met de wifipunten (voor bijvoorbeeld het automatisch overnemen van wifi-gegevens. Hoe de precieze installatie dan verloopt kan ik niet zeggen, zoals je misschien wel begrijpt heb ik dat nooit moeten doen. Geeft wel weer ‘food for thought’ om binnenkort eens mee te gaan experimenteren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 mei 2021

Dank voor je antwoord! Ik heb nu een wifi versterker aangeschaft en geïnstalleerd… Ik vrees echter dat dit niet afdoende is voor de versterking van mn wifi signaal. Heb ik het verkeerd dat als ik 1 versterker heb, dat dit eigenlijk niet werkt en dat er dus twee van deze apparaten nodig zijn? (dit staat nergens namelijk)

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 21 mei 2021
Maurice77 schreef:

Dank voor je antwoord! Ik heb nu een wifi versterker aangeschaft en geïnstalleerd… Ik vrees echter dat dit niet afdoende is voor de versterking van mn wifi signaal. Heb ik het verkeerd dat als ik 1 versterker heb, dat dit eigenlijk niet werkt en dat er dus twee van deze apparaten nodig zijn? (dit staat nergens namelijk)

Grote kans dat WiFi op uw Experiabox uitgezet word. Welke Experiabox heeft u?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 mei 2021

De V9 heb ik staan

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 21 mei 2021
Maurice77 schreef:

De V9 heb ik staan

Ja, daarop word de WiFi uitgeschakeld. Waardoor je met 1 punt effectief niet zo heel veel opschiet.