Skip to main content

Goedendag,

 

ik heb in sommige delen van mijn huis slecht WiFi, en in sommige delen heb ik helemaal geen Wifi ontvangst. dit vanwege de afstand tot de router.

is het mogelijk dat KPN WiFi versterkers beschikbaar stelt hiervoor?

 

Ja, u kunt ze hier bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/internet/


 

ja, maar ik mag toch aannemen dat KPN dit verstrekt. 

ik kan niet helpen dat hun router geen genoeg bereik heeft.


ja, maar ik mag toch aannemen dat KPN dit verstrekt. 

ik kan niet helpen dat hun router geen genoeg bereik heeft.

KPN kan het niet helpen dat u zo'n groot huis heeft.


 

ja, maar ik mag toch aannemen dat KPN dit verstrekt. 

ik kan niet helpen dat hun router geen genoeg bereik heeft.

 

U belt toch ook niet naar waterbedrijf als u ergens een kraan wil. Misschien dat de Wifimanager u goed gezind is en krijgt u 2 experia wifi's gratis die met een kabel aangesloten op de experiabox.


Dank voor de tip, ik ga dat proberen 


Dank voor de tip, ik ga dat proberen 

Niet vlakbij de Experiabox meten, maar ergens boven in een kamertje ver bij de Experiabox vandaan waar je nog net WiFi hebt.


Oke, dank voor de tip. Ik ga op de rand staan :)

beïnvloedt deze procedure de instelling van mijn router trouwens?


Zoek een plek waar je snelheid bijvoorbeeld 15 is. Wellicht dat ie eerst een kanaalwissel doet. Overigens vul je natuurlijk in dat je maar 1 verdieping hebt waar je dan snel naar het plekje loopt wat je al had opgezocht dus war de wifi onder de 20 is.


Thanks, ik ga dat zsm proberen.


Betekent onderstaand resultaat dat er een versterker wordt verstuurd?

 

———

 

Balen, het is niet gelukt

 

Dan is je probleem lastiger dan we dachten. We lossen het graag voor je op zodat jij het maximale uit je wifi kan halen.

Heb je een Wifi Versterker gekregen?

Probeer deze dan bekabeld aan te sluiten. Bij de bedrade variant gaat niets van het signaal verloren en krijg je bijvoorbeeld op zolder de snelheid die in jouw huis beschikbaar is. Zonder draad kan wat signaal verloren gaan, waardoor de snelheid en het bereik vaak duidelijk minder is.

Ondersteuning

We gaan samen op zoek naar de beste oplossing voor jouw wifi probleem.

 

 


Speedtest gaf overigens 1Mbit, en als ik nog een stap zet in die kamer verbinding weg met router…

 


denk het niet. dan zou je ook een mail krijgen dat je versterkers gaat ontvangen. overigens moet je er wel zeker van zijn dat er een internet kabel van de experiabox loopt naar de plek waar je goed wifi wilt. anders heb je niks aan die versterkers (experia wifi) 

superwifi kost 149,- maar zal nooit gratis gegeven worden. 


@Henkj D Je hebt daar helemaal niets te zoeken. Komt ie nog een keer. Je bepaalt eerst waar de Wi-Fi net onder de 20 zit. Dan ga je de wifimanager starten. Je vult in dat je alleen begane grond hebt. Dan ga je naar die plek die je eerst hebt bepaald en daar wacht je een paar minuten.  Het heeft geen enkele zin om naar een plek te gaan waar je wifi 1 is. Je moet de wifimanager een beetje in de maling nemen. 


Ah, oke. Ik zal binnenkort nog een poging wagen.

 

thanks


Ik heb overigens ethernet op diverse plekken beschikbaar 


Zelf heb ik gewoon 3 van die dingen gekocht.  Een dag later had ik door het hele huis perfect Wi-Fi. De kabels lagen er al.


superwifi kost 149,- maar zal nooit gratis gegeven worden. 

Ik heb dit in MijnKPN staan:

 


Nou niks hoor, hij doet een kanaal wissel. Dat helpt dus niet. En dan helaas.

 

Ik zou van KPN betere ondersteuning verwachten.

KPN is zeker niet de goedkoopste maar regelt dat je goed internet hebt, dacht ik. Tsja