Skip to main content

Hallo KPN, 

Ik heb een aanatl weken geleden telefonisch contact gehad met 1 van jullie medewerkers. we hebben samen de wifi test gedaan...een aantal keren zelfs… hieruit bleek dat ik een behoorlijk traag wifi netwerk (tussen de 8 en 13, ipv de verwachten 20) in huis had. Vanuit KPN zou ik 2 wifi versterkers opgestuurd krijgen. Echter heb ik deze tot op heden nog niet ontvangen.

Wanneer mag ik deze verwachten vanuit KPN?

 

Hoor graag van jullie.

 

Alvast bedankt voor de medewerking.

 

M.v.g. Roy

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Smollie. Wat vreemd dat je nog niets hebt ontvangen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hee hallo, 

Ik heb mijn profiel ingesteld en ingevuld zoals gevraagd. 

Hoor graag van je.

Alvast bedankt voor de medewerking 

 

M.v.g. Roy 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je inderdaad een aantal weken geleden hebt gebeld om aan te geven dat je problemen hebt met jouw wifi verbinding. Ik kan helaas niet terug vinden dat er een wifi versterker is verzonden. Ik heb daarom onze logistieke afdeling nogmaals gevraagd om twee wifi versterkers toe te sturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je het in huis hebt?


Hallo KPN,

De WiFi versterkers zijn inmiddels in huis. 

Bedankt voor de medewerking 

 

Mvg Roy 


Graag gedaan @Smollie:blush: