Skip to main content
Beantwoord

wifi versterker werkt niet

  • April 4, 2020
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo allen, mijn wifi versterkerdie boven staat krijg ik niet verbonden met mijn experiabox. Ik heb het ww veranderd op mijn experiabox.  Boven krijg ik geen wifi en krijg de melding verkeerd ww.

Op mijn versterker staat ook een wpa sleutel code.

Welke ww moet ik nu invullen als ik wifi boven wil hebben? 

De versterker Word ook heel warm.

Maar ten eerste kan ik hem niet koppelen via mijn experiabox. De versterker boven is aangesloten met een internet kabel.

Wie heeft er een bruikbare tip.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Roma123, welkom op het forum!

De wifiversterker hoort de gegevens van je Experia Box over te nemen, als hij goed gekoppeld is. Zou je dat koppelen nog eens opnieuw willen proberen met de stappen die op de installatiekaart vermeld staan? Ik hoop dat het daarna wél goed gaat :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • April 4, 2020

Hallo @Roma123 , welk type wifi-versterker gebruik je, de witte vierkante, de zwarte vierkante of anderszins?

 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Ja de witte 4kante


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Elke keer als ik alle stappen heb doorlopen om de box met de versterker te verbinden en zet de versterker boven neer, dan inloggen op wifi, dan het WW erin zetten dan krijg ik de melding verkeerd wachtwoord.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 7, 2020

Hi @Roma123, welkom op het forum!

De wifiversterker hoort de gegevens van je Experia Box over te nemen, als hij goed gekoppeld is. Zou je dat koppelen nog eens opnieuw willen proberen met de stappen die op de installatiekaart vermeld staan? Ik hoop dat het daarna wél goed gaat :slight_smile:


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 10, 2020

Is het gelukt met het opnieuw koppelen en gaat het nu wél goed me de wifi via de versterker? Hoor het graag :slight_smile:  


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 13, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!