Skip to main content
Beantwoord

Wifi versterkers

  • April 16, 2020
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik ben overgestapt van kpn privé naar zakelijk en we zouden gratis wifi versterkers ontvangen. Tot op heden niks gekregen. Iedereen werkt nu thuis. De wifi is nu op zolder zeer slecht. Wanneer kan ik het ontvangen? Groet Monique. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Monique Francisca. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen WiFi versterkers hebt ontvangen. Als je bent overgestapt naar een zakelijk abonnement, dan kan je het beste deze vraag stellen op het Zakelijk KPN Forum, zoals JanD al aangeeft. Ik hoop dat je deze versterkers snel in huis hebt, want een slecht wifi netwerk is niet fijn werken. Helemaal niet nu iedereen thuis moet werken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • April 16, 2020

Hallo @Monique Francisca , die vraag kun je als zakelijke klant beter aan de zakelijke helpdesk vragen.

Heb je een schriftelijke toezegging dat je die versterkers gratis gaat krijgen?

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 19, 2020

Hoi @Monique Francisca. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen WiFi versterkers hebt ontvangen. Als je bent overgestapt naar een zakelijk abonnement, dan kan je het beste deze vraag stellen op het Zakelijk KPN Forum, zoals JanD al aangeeft. Ik hoop dat je deze versterkers snel in huis hebt, want een slecht wifi netwerk is niet fijn werken. Helemaal niet nu iedereen thuis moet werken.