Skip to main content

Beste forum genoten en KPN.

 

ik heb 2 mooie wifi versterkers gekregen omdat mijn wifi op de eerste verdieping en op zolder niet voldoende is . Mijn dank hiervoor .

Vraag: 

Nu ik ze wil instaleren begrijp ik eruit dat ik er 1 naast mijn modem moet houden omdat deze zijn wifi uitschakeld .

Dan houd ik er 1 over voor op de eerste verdieping . Dan mis ik dus de zolder . 

Ik heb de versterkers nog niet uitgepakt . Is er een andere oplossing of kan ik het beter terug sturen naar kpn en naar een betere oplossing zoeken.

Vriendelijk dank alvast. 

Groet Patrick.

Of je koopt zelf een 3de bij.


Of je koopt zelf een 3de bij.

He goedemiddag nick. 

Dat is geen probleem hoor. 

Vind het alleen raar dat ik een versterker naast mijn modem moet zetten . 

Is hier geen andere oplossing voor 


Dat ligt er geheel aan welk modem je hebt en waar die staat, de v10a blijft de wifi wel werken de v8 en v10 gaat uit.

Staat je modem nu op een ongunstige plaats kun je de versterker centraler in huis plaatsen en de tweede op zolder, dan heb je op de eerste waarschijnlijk ook een goede dekking omdat het signaal een rondje maakt, is gewoon proberen waar het beste signaal op te pakken is.


U hoeft niet perse een versterker naast het modem te plaatsen. Het kan ook naast de tv ontvanger.  Op de 2de poort sluit u de ontvanger aan. Als u  dan de 2de boven zet heeft u op zolder echt wel Wi-Fi. 


Bedankt alle voor de reacties . Ik ga ze uitpakken en ermee aan de slag .

Groet patrick

 


Laat even weten hoe het afloopt. Dat vinden we leuk:wink: