Skip to main content

Goedendag ik heb 2 experia wifi versterkers met kabels aangesloten op de modem V9 nu moeten er 1groen lampje en een blauwe gaan branden maar op de een wel op de andere blijven 2 groene branden . Heb ze ook al omgewisseld maar de zelfde blijven 2groene branden via de app van KPN komen we öok niet uit .dan maar even hier proberen.MvG

Dat tweede lampje geeft aan dat er een apparaat mee verbonden is.


Volgens mij is het:

1e lampje groen branden.

2e lampje blauw (internet signaal.

4e lampje groen (apparaat verbonden met)

3e lampje knippert alleen oranje als je een apparaat via WPS wil verbinden. 

 

Zo dus:

En bij jou brand de 2e niet?

 

 


Ja de eerste brand zoals op de foto.

En de tweede alleen de eerste groene en de vierde brand groen.

En als wissel blíjft dat ook zo


Geen blauw lampje???


Als je ze omdraait blijft op die ene het blauwe lampje uit? Of is het ongeacht welke van de 2, maar altijd op dezelfde plek, dat het blauwe lampje niet brand?

Want dan lijkt het in de voedende kabel te zitten die vanaf het modem komt.

 

Als het altijd 1 en dezelfde is die niet blauw wil branden, zelf direct aan net mod3m, dan moet je je daarop richten. Andere gele poortje achterop ook al geprobeert?


Ik heb er een voor in de kamer en een in de schuur. En als ik de versterkers om wissel dan blijft de zelfde versterker blauw branden


Hmm, en knopje rechts geeft ook niks? Doet ie het überhaupt wel kwa wifi? Wat zegt de thuisapp?

 

 


Met de schakelaar wps is ook goed. Via de app alles gedaan die zegt wij gaan de modem opnieuw resetten en dan ben ik alles kwijt en werkt het nog niet goed


Kan er ook versterker stuk zijn


Als ik de versterker reset gaat het blauwe lampje ook niet aan. 10sec ingedrukt houden gaan alle lampen aan  en dan uit


Hoi @JoHem . Hoe ben je aan die versterkers gekomen? Via de wifi manager? Of gekocht? 

Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Heb ze opgestuurd gekregen via contact met kpn geprobeerd draadloos dat werkte niet monteur geweest die gaf als raad bekabeling dat was 2jaar terug na een verbouwing bekabeld 


Aangevuld 


@JoHem : Ik heb een tekst achtergelaten in ons centrale systeem.  Mijn advies is, om de defect EW in een doosje te doen en mee te nemen naar een KPN winkel.

Kun je daar de medewerker vragen om even het log in omni te lezen? Als er nog voorraad is (deze apparaten zijn helaas uit gefaseerd, maar er zou nog een vervanging moeten zijn in de winkel) ga ik er van uit dat de collega jou een nieuwe meegeeft. 


Oke bedankt ga het proberen als het lukt hoor je van mij