Skip to main content

Ik heb twee wifi-versterkers van jullie ontvangen die ik niet nodig heb. Hoe kan ik deze terugsturen?

Goedenavond @Thijs1984, welkom! Je kunt ze opsturen naar het volgende adres.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

Voeg briefje met naam, postcode en huisnummer bij.

Hopelijk heb ik u zo voldoende geholpen!


Hallo @Thijs1984 

Apparatuur terugsturen (klik hier)

Wil je apparatuur retourneren? Lees hoe je in deze tijden apparaten kunt terugsturen.
Wat je doet verschilt per apparaat en per situatie.
Na het annuleren of wijzigen van je bestelling, heb je 14 dagen de tijd om apparatuur terug te sturen.


Hallo @Thijs1984 

Apparatuur terugsturen (klik hier)

Wil je apparatuur retourneren? Lees hoe je in deze tijden apparaten kunt terugsturen.
Wat je doet verschilt per apparaat en per situatie.
Na het annuleren of wijzigen van je bestelling, heb je 14 dagen de tijd om apparatuur terug te sturen.

Hoi @RBxx, is het antwoordnummer en retouradres wat ik heb opgeschreven nog geldig en zo ja, voor welke apparaten?


Jazeker @fame29 ,  maar niet in alle gevallen. Voor apparatuur in bruikleen is het goed, maar bij aangeschafte artikelen varieert het. Soms moet je naar een winkel of eerst telefonisch overleggen met Ceva Logistics. Via de link hierboven ga je door een keuzemenu naar de juiste weg.


Jazeker @fame29 ,  maar niet in alle gevallen. Voor apparatuur in bruikleen is het goed, maar bij aangeschafte artikelen varieert het. Soms moet je naar een winkel of eerst telefonisch overleggen met Ceva Logistics. Via de link hierboven ga je door een keuzemenu naar de juiste weg.

Dank je wel voor de informatie @RBxx!