Skip to main content

Ik heb het zelfde probleem en heb al 3 keer  reset gedaan alle 2 heb ik ze 4 maal gewisseld en blauw lampje gezien men vertelde mij dan is hij aan het uploaden   Maar die wat ik niet aan internet verbinding blijf Rood 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Jos. E, welkom! Om je goed te kunnen helpen hebben we een eigen topic van je reactie gemaakt. We helpen je hier graag op weg met jouw SuperWiFi. Ik lees dat je er niet helemaal uit komt.

Jouw SuperWiFi brandt eerst blauw begrijp ik, wat betekent dat ‘ie geupdate wordt inderdaad. Daarna wordt hij rood vertel je, dat heeft de volgende betekenis: 

  • Controleer of de ethernetkabel tussen het modem en het eerste KPN SuperWifi punt goed aangesloten is. Controleer ook of het modem op dat moment verbinding heeft. Als het modem de verbinding tijdelijk verloren heeft dan wordt automatisch weer verbinding gemaakt met de (gekoppelde) SuperWifi punten.
  • Als je een draadloze verbinding wilt opzetten tussen 2 versterkers. Houdt de WPS knop op het KPN SuperWifi punt met rode led ingedrukt tot de led oranje gaat knipperen, doe ditzelfde hierna met het KPN SuperWifi punt dat gedraad aangesloten is.

Hier vind je alles over het installeren en gebruiken van SuperWiFi. Dit topic helpt je verder met het installeren, ik verwacht dat het helemaal goed komt als je dit doorloopt. Laat je weten of je eruit gekomen bent, of als je vragen hebt?


Oo dank U.  Het werkt    Bedank voor u reactie. 


Oo dank U.  Het werkt    Bedank voor u reactie. 

Goed om te horen, graag gedaan! Klopt gerust weer op het forum aan als we je ergens mee kunnen helpen.


Zullen wij zekers doen en verder vertellen wat U heeft gedaan dank U nog maals