Skip to main content
Op welke knop van de experia 10 box moet ik duwen om al mijn apparaten met de wifi te verbinden in 1 keer? Ik ben namelijk verhuist en heb een nieuwe experia 10 box met een andere code. Dit moet heel gemakkelijk kunnen met 1 druk op de knop toch?
Hallo @wifi op alle apparaten

Helaas dat gaat niet, elke Experiabox heeft zijn eigen instellingen en wachtwoorden/codes. Je zal ze dus 1 voor 1 weer moeten toevoegen.
Oké bedankt. Ik lees op internet dat ik de knop wps aan de zijkant 2 tot 3 sec moet vasthouden. En dat dan elk apparaat zich weer verbind. Maar dat ik dit idd voor elk apparaat afzonderlijk moet doen.
Onderop de modem zit een Wireless wachtwoord, dan heb je de WPS niet nodig. En via http://192.168.2.254 kun je inloggen in de modem, en daar kun je eventueel een eigen wachtwoord maken voor je Wifi. 🙂
Hoi Wifi, welkom hier! Je kunt met de WPS knop inderdaad gemakkelijk een apparaat verbinden met de wifi van de Experia Box. Maar, zoals je zelf ook al had gevonden moet je dit dan inderdaad wel bij elk apparaat weer doen.



Als je het makkelijker wilt doen, dan kun je, zoals Dennis al deels benoemt, inloggen op je Experia Box en daar de netwerknaam en het wachtwoord van je V10 aanpassen. Als je daar dan invult wat het voorheen was, dan zullen al je apparaten uit zichzelf weer verbinding gaan maken.



Hoe je dat op de V10 doet, lees je in dit topic een uitgebreid stappenplan.