Skip to main content

Ik heb dus sinds vandaag dat ik niet meer kan verbinden met de WiFi als ik de WiFi versterker heb aangesloten op de modem. De WiFi zonder versterkers aangesloten werkt dan weer wel, maar is onwijs traag. Ik heb namelijk ook een best oude modem (Experia box v8). Maar dus heeft iemand een oplossing hoe ik verbindingsproblemen met de wifi versterkers kan oplossen, ze zijn btw de zwarte met experia wifi op de zijkant. En nog als laatst wel alle lichtjes zijn branden op de goede kleur alleen het lichtje niet die aangeeft dat er apparaten aan verbonden zijn.

@DrWave Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je verbinding zo traag wordt als je je wifi versterkers aangesloten hebt! Ze zijn wel beide aangesloten toch? 

Soms helpt het om de versterkers beide even te resetten even ze hierna opnieuw aan te sluiten. Kun je mij laten weten of het hiermee gelukt is? Anders gaan we verder zoeken! :)


Heeft u een pc of laptop die u bekabeld verbinden kan de Experiabox? Vanaf daar, probeer eens in te loggen op:

http://192.168.2.150

En check of de juiste WiFi netwerknaam en wachtwoord goed ingesteld staat.


Ik was vlak nadat ik hier een bericht stuurde gelukt, om via mijn laptop de WiFi weer goed te krijgen. Helaas heb ik wel trage WiFi. Ik heb nu een abonnement van Max 200 mbps, maar het hoogste wat ik nu haal is 46 mbps. Ik vroeg mij af of ik mijn Experia box V8 kon omruilen met een wat upto date modem