Skip to main content
Beantwoord

WiFi wachtwoord Experia Box 12

  • July 16, 2020
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

ik kan sinds het veranderen van routernaam en wachtwoord niet meer op internet via wifi alleen met ethernet kabel heb al een paar keer via servicetool geprobeerd het modem al vijf keer gereset maar niets
 

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @wilhelmus59, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is natuurlijk niet fijn! Het wijzigen van het wachtwoord en de netwerknaam is wel gelukt? Zie je de nieuwe naam wel in het rijtje staan bij beschikbare netwerken? Zo ja, wat gebeurt er dan als je hiermee wil verbinden? Krijg je een bepaalde foutmelding of ben je wel verbonden maar krijg je geen internetverbinding? En op welk apparaat komt dit voor, op alleen je mobiele toestel of ook je laptop / tablet?

Zou je iets meer kunnen vertellen over wat er precies fout gaat? Dan kan ik hopelijk beter en sneller achterhalen wat de oplossing zou kunnen zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2020

Goedemorgen @wilhelmus59, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is natuurlijk niet fijn! Het wijzigen van het wachtwoord en de netwerknaam is wel gelukt? Zie je de nieuwe naam wel in het rijtje staan bij beschikbare netwerken? Zo ja, wat gebeurt er dan als je hiermee wil verbinden? Krijg je een bepaalde foutmelding of ben je wel verbonden maar krijg je geen internetverbinding? En op welk apparaat komt dit voor, op alleen je mobiele toestel of ook je laptop / tablet?

Zou je iets meer kunnen vertellen over wat er precies fout gaat? Dan kan ik hopelijk beter en sneller achterhalen wat de oplossing zou kunnen zijn.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 23, 2020

het probleem met het internet is opgelost toch bedankt


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 25, 2020

Fijn om te horen @wilhelmus59! Bedankt voor je terugkoppeling, en wie weet tot een volgende keer! :wink: