Skip to main content

Wifi wachtwoord kwijt

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoe kom ik aan mijn wachtwoord voor wifi, de link werkt niet

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst


Hoi@Wifi wachtwoord wijzigen 
Dat is lastig natuurlijk.
Helaas vertel je niet welke experiabox je hebt.
Bij de V10A moet je het kaartje achterop er even uitschuiven en dan zie je het wachtwoord.

Bij de andere experiaboxen moet je de allereerste keer als je inlogt geen wachtwoord invullen.
Staat er al een wachtwoord in wat je kwijt bent volg dan onderstaande procedure.


Druk dan met een paperclip of iets dergelijks achterop het kleine gaatje in waar reset bij staat en druk het schakelaartje in.
Hou deze ongeveer 10 seconden vast.
Na het opstarten inloggen met de standaard naam Admin en geen wachtwoord invullen.
Daarna vraagt de Experiabox zelf of je een nieuw wachtwoord wilt aanmaken.

Bij de V10A moet je wel het wachtwoord invullen wat achterop onder het kaartje staat.
Heb je het ooit veranderd volg dan de aanwijzing hierboven.

Let wel je bent dan eventuele eerder gemaakte aanpassingen kwijt, hij start dan in de standaard instellingen op.


Hoi @Wifi wachtwoord wijzigen, welkom hier. 

Ik lees dat je je wachtwoord kwijt bent. Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik zie echter dat huistijger al duidelijk heeft uitgelegd hoe je het wachtwoord kan achterhalen of een nieuwe kan aanmaken. Is het daarmee gelukt?


Ik ga er van uit dat het gelukt is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik je toch nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag.