Skip to main content

Wifi wachtwoord kwijt van gsm. Hoe krijg ik dat weer goed

Hallo @leentje66 , je mobiel heeft geen eigen wifi wachtwoord, dat is het zelfde wachtwoord als dat je thuis voor je apparaten gebruikt.

Als je het originele wachtwoord nooit gewijzigd hebt kun je dat achterop het modem terug vinden.

 


Hallo Jan D

 

Als ik mijn Wi-Fi wil verbinden vraagt hij om een wachtwoord.

Heb dat al eens in moeten vullen. Maar nu zegt hij fout bij verbinden. Dat heeft de monteur toen gedaan. Maar ik weet niet meer waar ik het gelaten heb.🤔


Misschien staat het achterop de Experiabox. 


Hallo @leentje66 , daarom schreef ik eerder, achter op je modem staat het wachtwoord.

 


Ga het proberen bedankt.


Ga het proberen bedankt.

Hallo Jan D

 

Dat nummer staat idd  op de achterkant. Dat staat ook bij mijn Wi-Fi 

 Maar als ik daar op klik vraagt hij echt om een wachtwoord. Hij zegt steeds fout met verifiëren. 


Hallo @leentje66 achter op het modem staat de wifinaam (SSID) dat e ook kunt vinden in de wifilijst op je telefoon en ook het wachtwoord.

Als het wachtwoord dat achterop het modem staat niet geaccepteerd wordt is dat door jou of iemand anders een keer gewijzigd binnen het modem.

Als je het wachtwoord niet meer weet is de enigste oplossing de modem resetten naar fabrieksinstellingen, dan heb he he originele wachtwoord weer terug.

 


Hi @leentje66, welkom op ons forum. Ik zie dat @JanD en @Nick83 al antwoord hebben gegeven op jouw vraag. Heeft de laatste tip van Jan geholpen om het probleem op te lossen? Mocht dat niet gelukt zijn, dan kun je ook op een andere manier het wachtwoord achterhalen. Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘Wachtwoord wifi netwerk’ uitgelegd hoe je het wachtwoord kunt achterhalen. Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer