Skip to main content
Beantwoord

WiFi wachtwoord onjuist

  • January 12, 2020
  • 10 reacties
  • 4712 keer bekeken

Littleleslie
Deelnemer

Goedenavond, 

we hebben al een tijdje dat we moeite hebben om onze apparaten te koppelen met de WiFi thuis. Hij geeft elke keer aan dat het WiFi wachtwoord onjuist is. Maar we weten zeker dat dit het juiste wachtwoord is. 

Beste antwoord door Bart van KPN

Aha, het WiFi bereik reikt dus niet tot boven. Je geeft aan de WiFi versterker te hebben, welke type heb je exact? Waar staat deze? Hoe is deze aangesloten op de Experia Box? En zendt deze hetzelfde WiFi signaal uit als de Experia Box of een andere?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 14, 2020

Hoi @Littleleslie, welkom hier. 

Je geeft aan dat je apparaten niet kan koppelen aan de WiFi. Wachtwoord lijkt niet te kloppen. Heb je deze zelf een keer aangemaakt of gebruik je de gegevens op de onderkant van het modem? Ik denk toch dat je ergens een fout maakt. Voor het eerste geval zou ik toch willen aanraden om het weer aan te passen, dat kan via onze servicetool. Als je de gegevens gebruikt van de Experia Box, dan wil ik je aanraden om het modem even te resetten en het nogmaals te proberen. 


Littleleslie
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2020

Ok bedankt voor de tips, we gebruiken de de gegevens van de modem. Ga via de tool maar even veranderen. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 15, 2020

Ik ben benieuwd of het daarna lukt. Ik hoor het graag. 


Littleleslie
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2020

Ok we hebben het laten wachtwoord veranderd, en nu hebben alle apparaten WiFi beneden, maar boven pakken beide telefoon geen WiFi, raar toch?


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 16, 2020

Ja heel vreemd. Heb je die telefoons wel opnieuw aangemeld met het nieuwe wachtwoord?


Littleleslie
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2020

Ja beneden is alles goed maar zodra we boven komen  valt de WiFi weg. We hebben draadloze ontvangers en kpn WiFi versterkers. Please help me out

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2020

Aha, het WiFi bereik reikt dus niet tot boven. Je geeft aan de WiFi versterker te hebben, welke type heb je exact? Waar staat deze? Hoe is deze aangesloten op de Experia Box? En zendt deze hetzelfde WiFi signaal uit als de Experia Box of een andere?


Littleleslie
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2020

Euh… zwarte kleine kastjes bedraad. 1tje staat bij de experiabox beneden en de andere 1 verdieping hoger. Al met al denk een kleine 10 m tussen elkaar. Hoe weet ik wat voor een WiFi signaal ze zenden??


Littleleslie
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2020

Yeah gelukt, bedankt voor je advies!


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 21, 2020

Ah top! Fijn dat het gelukt is. Mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.