Skip to main content

ik heb eenexperiabox v10 en ik heb het wchtwoord gebruikt wat achter op de box staat maar het werkt niet ik hebeen nieuwe experia box ge had en nog steeds het oude wachtwoord maar ik kan het nergens terug vinden en ik kan geen internet op mijn tv krijgen want dat werkt niet met de nieuwe box en het oude wachtwoord wat kan ik doen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Probeer het modem eens te resetten met een puntig voorwerp in het gaatje aan de achterzijde.


Maar er staat toch geen wachtwoord achter op een V10 (zonder a), of bedoel je wellicht de V10a?


Maar er staat toch geen wachtwoord achter op een V10 (zonder a), of bedoel je wellicht de V10a?

Wel een WiFi wachtwoord. Geen Admin Password. @geert 2 weet gewoon zijn WiFi wachtwoord niet meer. En het WiFi wachtwoord wat achterop de box staat klopt natuurlijk niet. Het werkelijke wachtwoord staat opgeslagen bij KPN en word na een reset of vervangen van het modem automatisch hersteld. En dan weet @geert 2 het nog niet 😊

Inloggen op http://192.168.2.254. Dan kun je bij de WiFi instellingen het WiFi wachtwoord inzien.


Hi @geert 2 , is het je met de uitleg van @Nick83 gelukt om in te loggen in het menu van je modem om daar het wachtwoord te achterhalen? Je kunt er eventueel ook voor kiezen om de wifi gegeven helemaal opnieuw in te stellen en dus ook een nieuw wachtwoord te verzinnen!