Skip to main content

Na de omzetting van Telfort naar KPN (wat een weekend zonder internet en tv betekende) is het probleem netjes op de maandag opgelost door een monteur. Direct na zijn bezoek het wifi wachtwoord aangepast naar een eigen wachtwoord. Deze werkte echter toen ik wilde inloggen op een ander apparaat niet meer. Het wachtwoord nogmaals gewijzigd en inmiddels werkt dit wachtwoord ook niet meer. Internet via de kabel was door de monteur getest, en blijkbaar mega snel. Maar doe ik een test met m’n telefoon (als ik wifi heb) dan is het enorm traag. Hoe kan het wachtwoord steeds wegvallen, en hoe los ik dit op?

Hoi @Daphnest, welkom op het forum! Zoals je het beschrijft is het niet zozeer je wachtwoord dat wegvalt maar je hele wifiverbinding. Vaak biedt onze online wifimanager daar de oplossing voor!
Inmiddels zijn we natuurlijk al even verder. Had je al een oplossing kunnen vinden? Anders ben ik ook erg benieuwd waar de wifimanager op uit komt :)


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!