Skip to main content

Hier precies hetzelfde probleem, eind vorig jaar 3!!! monteurs langsgeweest. Volgens de 1e lag het aan de bekabeling. Vanalles vervangen maar nog steeds slecht. Volgens de 2e lag het aan de las die monteur 1 in de bekabeling gemaakt. Wederom vervangen... en je raad het al nog steeds slecht. 

In overleg met de 3e monteur 2 bekabelde wifi versterkers a €149,-  aangeschaft, bereik in de woning werd inderdaad beter. Een maand of 4/5 ging het goed tot eerder deze week op alle 3 de telefoons opeens weer de wifi wegviel.  En weer terug was en wegviel. Op het moment dat ik dit typ is de wifi helemaal weg op deze telefoon. Kan verbinding niet verifiëren....zie ik staan.

De telefoons zijn up to date, alles al gereset en opnieuw opgestart.

Wat me nog het meest steekt is het volgende:

Deze week kreeg ik een mail dat KPN de kosten voor het internet weer eens omhoog doet. Om het internet te verbeteren...…

Graag zelfs en dan hier beginnen als het kan.

admin: eigen topic aangemaakt

Bedoel je daarmee de tv-ontvanger? Gaf die een foutmelding? Of bedoel je echt dat de smart tv even geen verbinding met de wifi had?


Nee geen wifi... wifi is het hele probleem


Er is al zoveel gebeurd er naar gekeken. Ik betwijfel eerlijk gezegd of er nog opties zijn. Ik zou graag nog eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken of ik nog iets over het hoofd heb gezien. 


@Bart_Z gedaan


Ik zie dat de melding nog openstond. Ik heb daar nu een toelichting op gemaakt dat de problemen nog steeds spelen. Ik hoor graag als er reactie is geweest. 


@Bart_Z momenteel doet alles weer goed na het vervangen van beide superwifi's door de monteur.....


Kan zijn dat de monteur de melding bewust open heeft laten staan 


Ah dat is super! Helemaal top! Veel plezier ervan. Mocht er weer iets zijn, laat het dan weten. Fijn weekend gewenst.