Skip to main content

Afgelopen maandag geopereerd aan mijn oog. Moet rust houden en naar beneden kijken.

Mijn tijdverdrijf dus...wat lezen en wat Netflix enz met tussendoor pauzes op mijn tablet. 

 

Gisteren was wifi traag en vandaag nog trager. 1 mb. 

Vanaf half 10 tot over 4 bezig geweest met 3 medewerkers van KPN. 

 

Uiteindelijk kwam er uit dat ik een nieuw modern krijg. 

En ik.zou 100 GB krijgen zodat ik.ondertussen toch wat kon. Die heb ik nog niet.ontvsngen. 

Moden kon opgehaald worden bij een Postnl punt. Op mij opmerking ik zie weinig en kan de deur niet uit...of iemand anders die kan halen. En de oude moet gelijk ingeleverd worden. 

Ik moet 2 weken rust houden en ben vandaag al helemaal opgefokt eigenlijk. Mag niet bukken enz. 

 

Ik weer kunnen jullie niks aan.doen

.maar baal hier ontzettend van.nu net dat ik wat afleiding kan gebruik ipv naar mijn boven benen kijken heel de dag naar wat tv of Netflix. 

Af en toe zegt hij 69 en denk yess. .om gelijk weer naar 1 te gaan.


Kan me voorstellen dat u wel wat afleiding kan gebruiken. ik vraag me wel af of een nieuw modem gaat helpen. welk type modem heeft u nu?


Je oude modem al gereset?


Ik heb een V10.

Tig keer gereset nu. Met stekker eruit en met reset knop. Medewerker ingelogd op mijn laptop. 

Nieuwe kabel erin. (Zou het eerst aan leggen)

Nu aan het modem. Krijg nieuw modern en oude moet direct mee omgeruild. 

 

En eigenlijk ben ik dom bezig. Want ogen zijn belangrijker dan wifi...maar ja...ik ga dus nu ook even offline voor de rust. 


Gisteren avond had ik gewoon goede wifi. Maar vannacht en vanmorgen vroeg weer 1 mb. 

Momenteel weer goed. Dus ik heb snel wat afleveringen gedownload. 

Vandaag komt dan wel de nieuwe router, maar die laat ik denk ik maar even op het oppick punt staan. 

Herstel oog gaat voor . Zeker na gisteren uren aan de telefoon. Ik moet 2 weken rust houden en deze dagen een bepaalde houding aannemen. Leeshouding. 

En dan ga ik niet een router ontkoppelen en nieuwe aansluiten en alles instellen. (Naam/ww)

Verlichting enz loopt daar ook allemaal op. 

Raar dat ik bij het ophalen direct de oude moet meegeven. Het nieuwe snoer waar het volgens jullie eerst aan lag wordt door dezelfde koerier wel thuis afgeleverd. 

De beloofde 100 GB mobiele data ook niet ontvangen om de wifi te ondervangen. 

Maar paar weken terug was mij ook verteld dat de kosten van het Videoland abonnement gecorrigeerd zouden worden. 11,98 (8,99 plus 2,99). Er kwam 4,09 terug. Toch iets minder. 

 


De router is vorige week bezorgd. Inmiddels heb het pick-punt gemaild met de vraag hem vast te houden. Zeker tot volgende week. Sitatie uitgelegd. Anders zou hij morgen weer teruggestuurd worden. Ophalen zonder retour oude router kon niet.

Vanmorgen kreeg ik ook een berichtje dat mijn weekbundel van 100 gb niet meer geldig was. Ik heb nooit melding gehad dat ik hem ontvangen had buiten de toezegging van de helpdesk. In de app was hij ook niet terug te vinden.

 

Internet gaat af en aan. Soms dagen goed (70 mb) en dan weer slecht(1mb) Mijn digitale krant kreeg hij niet geladen de afgelopen dagen. 

Google heeft blijkbaar ook last ervan, want vele dingen reageert hij niet of hij is zeer traag.

 

Ik heb mij er maar aan overgegeven. 

 

Hopelijk mag ik volgende week meer en lukt 't mij de router om te wisselen. En volgt er een grote verbetering. 


Inmiddels is het oude  modem  omgeruild bij het het pick up punt. De winkelier had woord gehouden. 

WiFi is zonder storingen met het nieuwe modem. Een nieuwe V10. Google werkt weer perfect. De storing lag dus duidelijk aan het modem. 

Gelukkig hield het modem mijn eigen naam en wachtwoord aan. Hue, Sonos ging goed mee. 

Alleen smartlife gaf wat problemen. Maar inmiddels opgelost. 

Het nieuwe snoer wat de helpdesk had opgestuurd was voor een fritzbox. Maar gelukkig lag het daar niet aan. 

Wel wat jammer dat alles net startte op de dag van mijn operatie. Dat gaf behoorlijk wat irritatie zoals jullie merkte, omdat je daarna 2 weken zo weinig kan en mag. Je je verlichting zo hebt ingesteld dat je s nachts niet op je snuffert gaat, je je rustig moet houden en daarbij wifi wel lekker is. 

Gelukkig lijkt de operatie gelukt. Nu mijn zicht nog verder verbeteren.