Gegroet.
Sinds enige tijd - laat ik zeggen half november - openen enkele apps op mijn telefoon (Samsung A71) niet meer. Dat wil zeggen dat de app wel opent, maar dat daarna de zaak stil gaat staan. Dat heb ik ook met mijn S6 Lite, en inmiddels vertoont het ook op de telefoon van mijn vrouw. Reden waarom ik het niet aan de telefoon/tablet wijt is, dat zodra ik de telefoon op 5G zet, alles prima werkt. Het zijn ook niet alle apps op de apparaten. Ik noem Buitenalarm (blijft op een blauw scherm staan nadat de app geopend is), Buienradar (blijft pollen), KPN TV+ (is sowieso al lange tijd ongelofelijk traag in het openen, maar blijft nu dan ook staan nadat het groene beginscherm naar boven is geschoven - zwart beeld dus en verder helemaal niets).Â
Ik heb de genoemde apps en de mijnKPN app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zelfs inloggen lukt dan niet via de wifi, opnieuw geen probleem als ik 5G aan zet.
Zodra ik mijn telefoon op 5G heb en die als wifi-point instel, loopt alles ook gewoon door. Naast de genoemde apps die het gewoon niet meer doen dus op wifi, merk ik dat Pinterest en Facebook erg traag zijn bij tijden.
Wifi-verbeteraar doorlopen, via de modem-interface alles herstart en zo, maar er is geen verbetering.
Waar kan ik terecht met dit verhaal?
Â
P