Skip to main content
Antwoord

Wifi werkt niet, lampje wifi op KPN Box 12 uit

• April 23, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Mijn wifi werkt niet. Wifi lampje op KPN box is uit. De rest brandt wel. Diverse herstarts gedaan.

waar kan dat aan liggen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Ctml59 zie onderstaande link, daar staat het antwoord in:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 23, 2025

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 23, 2025

Je kan het logboek van de box 12 even inzien of daar iets over te lezen is over de oorzaak want volgens mij voor zover ik weet hoort wifi standaard aan te staan. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 27, 2025

Goedemorgen ​@Ctml59 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Is het je aan de hand van deze informatie nog gelukt om de wifi weer in te schakelen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 27, 2025

Zo gemakkelijk was het blijkbaar niet. Samen met een kPN medewerker alles doorlopen. Conclusie: dan moet hij stuk zijn. Diezelfde dag een nieuwe opgehaald in KPN winkel. Aangesloten, ingelogd met stickergegevens, inlog gelukt en …………. Wifi lampje weer uit. 
weer contact met behulpzame KPN techneut. Die kon op afstand (nog) niet in de router. De nieuwe had blijkbaar de instellingen van de oude overgenomen en had tijd nodig om alles “in te laden”. We zijn ruim een uur bezig geweest. Ineens letterlijk en figuurlijk groen licht. Hoe of wat ??, wie het weet mag het zeggen 👍👋

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 27, 2025

Hoi ​@Ctml59 , fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch goed is gekomen en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt willen delen, wordt gewaardeerd!