Skip to main content

Ik heb momenteel zelfde probleem. 

Experia v9

Samsung S7

Ik heb momenteel zelfde probleem. 

Experia v9

Samsung S7

Ook op Sony experia zelfde probleem

Dus op beide geen wifi,alles al geprobeerd, service tool,alles uitschakelen etc 

Help!!!!


Hoi @Hunter1959, welkom op het forum! We zijn inmiddels al weer een paar dagen verder. Heb je je wifi nog kunnen herstellen?
Als dat niet het geval is kijk ik graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Vind je het ook goed als ik meekijk hoe alles verbonden is met je experiabox?


Helaas,de ene keer werkt het wel andere keer niet.

Nu zelfde probkeem op Samsung Tablet.

Telefoon had net wel verbinding, nu weer niet.

Alles al geprobeerd,blijft waardeloos!!!!!

@Thomas je mag meekijken,maar liever het probleem oplossen!!!

Het probleem doet zich al tijden voor!!


Bedankt voor de toelichting en je gegevens @Hunter1959 , ik heb even gezocht op het postcode en huisnummer uit je profiel maar vind daar geen KPN abonnement.
Kan het zijn dat dit adres niet klopt of dat je bij een andere provider internet hebt?


Bedankt voor de toelichting en je gegevens @Hunter1959 , ik heb even gezocht op het postcode en huisnummer uit je profiel maar vind daar geen KPN abonnement.
Kan het zijn dat dit adres niet klopt of dat je bij een andere provider internet hebt?

Mijn abonnement heb ik op dit adres al bijna 10 jaar!!!


Bedankt voor de toelichting en je gegevens @Hunter1959 , ik heb even gezocht op het postcode en huisnummer uit je profiel maar vind daar geen KPN abonnement.
Kan het zijn dat dit adres niet klopt of dat je bij een andere provider internet hebt?

Mijn abonnement heb ik op dit adres al bijna10 jaar postcode stond verkeerd. 

 


Bedankt voor je gegevens Rob! Ik heb de lijn uitgelezen en tot aan je experiabox ziet het er uitstekend uit!
Ik begreep dat je de wifimanager al doorlopen had, wat was daar de uitkomst van?


Bedankt voor je gegevens Rob! Ik heb de lijn uitgelezen en tot aan je experiabox ziet het er uitstekend uit!
Ik begreep dat je de wifimanager al doorlopen had, wat was daar de uitkomst van?

De telefoon heeft nu wel weer wifi, maar tablet niet.Ik heb de wifimanager doorlopen,modem uitgezet etc.Maar voor tablet geen effect.


Bedankt voor je gegevens Rob! Ik heb de lijn uitgelezen en tot aan je experiabox ziet het er uitstekend uit!
Ik begreep dat je de wifimanager al doorlopen had, wat was daar de uitkomst van?

De telefoon heeft nu wel weer wifi, maar tablet niet.Ik heb de wifimanager doorlopen,modem uitgezet etc.Maar voor tablet geen effect.

Nu een uur later is Wifi op telefoon ook weer weg


Volgens mijn gegevens is hij sinds 20-04 niet meer volledig doorlopen. Zou je hem eens tot aan het einde willen doorlopen? Kun je ons vertellen welke conclusie hij trekt?


Volgens mijn gegevens is hij sinds 20-04 niet meer volledig doorlopen. Zou je hem eens tot aan het einde willen doorlopen? Kun je ons vertellen welke conclusie hij trekt?

Ik zal dat vanavond doen,maar op andere plaatsen heb ik altijd gewoon Wifi.

Hoe kan ik met mijn telefoon de Wifimanager doorlopen als ik geen verbinding heb ?

Bovendien ,het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik steeds van alles moet doen om een normale verbinding te hebben.


Hoewel wifi afhankelijk is van een hoop (aan verandering onderhevige) factoren is is het natuurlijk de bedoeling dat de wifimanager het probleem zo permanent mogelijk oplost! Soms is het helaas nodig hem af en toe nog eens te doorlopen.
Als je op bepaalde plekken in huis geen wifi hebt is de truc om nog nét binnen bereik van je wifi te staan. Bijvoorbeeld halverwege de trap of in de deuropening. In de ideale situatie zou de wifimanager steeds je bereik iets moeten vergroten. Mocht hij constateren dat het met alleen je experiabox niet gaat lukken biedt hij de alternatieve oplossingen aan.


Hoewel wifi afhankelijk is van een hoop (aan verandering onderhevige) factoren is is het natuurlijk de bedoeling dat de wifimanager het probleem zo permanent mogelijk oplost! Soms is het helaas nodig hem af en toe nog eens te doorlopen.
Als je op bepaalde plekken in huis geen wifi hebt is de truc om nog nét binnen bereik van je wifi te staan. Bijvoorbeeld halverwege de trap of in de deuropening. In de ideale situatie zou de wifimanager steeds je bereik iets moeten vergroten. Mocht hij constateren dat het met alleen je experiabox niet gaat lukken biedt hij de alternatieve oplossingen aan.

Ik heb de wifimanager al eens eerder doorlopen ,maar het probleem wordt niet structureel opgelost.

De melding is dus “er is verbinding,internet mogelijk niet beschikbaar”

Ik ga het vanavond weer proberen maar verwacht er eigenlijk niks van.

Gisteren heb ik met tablet op 50 cm van Experiabox gestaan en steeds de melding er is verbinding,internet mogelijk niet beschikbaar


Als het niet structureel opgelost is is het natuurlijk nog niet opgelost inderdaad. Laat me weten hoe het gaat!


Hoewel wifi afhankelijk is van een hoop (aan verandering onderhevige) factoren is is het natuurlijk de bedoeling dat de wifimanager het probleem zo permanent mogelijk oplost! Soms is het helaas nodig hem af en toe nog eens te doorlopen.
Als je op bepaalde plekken in huis geen wifi hebt is de truc om nog nét binnen bereik van je wifi te staan. Bijvoorbeeld halverwege de trap of in de deuropening. In de ideale situatie zou de wifimanager steeds je bereik iets moeten vergroten. Mocht hij constateren dat het met alleen je experiabox niet gaat lukken biedt hij de alternatieve oplossingen aan.

Ik heb de wifimanager al eens eerder doorlopen ,maar het probleem wordt niet structureel opgelost.

De melding is dus “er is verbinding,internet mogelijk niet beschikbaar”

Ik ga het vanavond weer proberen maar verwacht er eigenlijk niks van.

Gisteren heb ik met tablet op 50 cm van Experiabox gestaan en steeds de melding er is verbinding,internet mogelijk niet beschikbaar

Zonder iets gedaan te hebben ging alles een paar dagen goed. Nu weer geen Wifi op beide telefoons,maar wel op Samsung tablet en Ipad


Hoi Rob! Bedankt voor je terugkoppeling. Kun je ons ook een screenshot sturen van de uitkomst van de wifimanager?


@Hunter1959 ik heb niets meer van je gehoord,  is het nog gelukt de wifimanager nog een keer te doorlopen?


@Hunter1959 ik heb niets meer van je gehoord,  is het nog gelukt de wifimanager nog een keer te doorlopen?

Beste Thomas,

Ik heb de wifimanager niet nogmaals doorlopen.De reden is omdat alles weer spontaan werkt.

Nu al weer een aantal dagen.

Uiteraard meld ik mij weer wanneer het probleem er weer is.