Skip to main content

Via de Experia Box v10 ontvangen we geen Wifi. Via kabel werkt het wel. Ook na een harde reset blijft de wireless lamp uit. We hebben geen Wifi versterker, een andere oorzaak kan ik op dit forum niet vinden. Is er nog een andere oplossing?

Bedankt

Als je em echt helemaal terug gezet heb naar fabrieksinstellingen en het lampje brandt dan nog niet dan moet ie bijna wel kapot zijn. Bel  morgen 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ; ik wil een medewerker spreken. 


Als je em echt helemaal terug gezet heb naar fabrieksinstellingen en het lampje brandt dan nog niet dan moet ie bijna wel kapot zijn. Bel  morgen 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ; ik wil een medewerker spreken. 

Bedankt, ga ik doen


Laat je nog even weten hoe het afloopt?


@Rafaelvds, ik ben ook benieuwd of je al contact hebt gehad hierover! Mocht dat nog niet zo zijn, dan kijk ik het ook graag even voor je na. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? :slight_smile:


Zojuist gebeld, het was gelukkig eenvoudiger, de wifi knop aan de bovenkant (1 van de 3 kleine knoppen) was waarschijnlijk per ongeluk uitgezet, met 5seconde indrukken staat het weer aan. Dank voor de hulp!

 

Admin: lees hier alles over de Experia Box V10, van specificaties tot instellingen


@Rafaelvds, kijk, hartstikke fijn! Bedankt voor je terugkoppeling, en heb je in de toekomst nog vragen? Dan weet je ons te vinden!


Onze wifi hield er van het ene op het andere moment mee op. Internet, telefonie en televisie werkten nog wel gewoon. Het aan/uitzetten van de Experiabox werkte niet, maar zoals hierboven aangegeven 5 seconden het wifi knopje aan de zijkant van de experiabox ingedrukt houden en nu is alles weer in orde.