Skip to main content

Regelmatig kan mijn browser (google of duckduck) op mijn mobiel geen verbinding krijgen. De mobiel ziet wel mijn wifi. Door de voeding op mijn modem even uit te zetten herstelt de verbinding. Maar het probleem keert regelmatig terug.

Probeer eens om van beide apps instellingen, apps, bij opslag de gegevens te wissen. 


Hi @NSK,

Ik hoor je alleen over 2 verschillende browsers, hebben al je andere apps wél gewoon verbinding en gaat het dus puur om de browsers? Zo ja, zou je dan de tip van Friesian eens goed willen bekijken?

 


Beide browsers vertonnen het probleem.  Op mijn samsung A52 , zelfde probleem op de A52 van mijn vrouw. Melding is:  a server with the specified hostname could not be found.


Hmm, die melding zegt mij niet direct wat @NSK 🤔

Zou je nog willen reageren op mijn vraag of de rest van de apps jullie mobiele telefoons wél gewoon goed internet hebben? Het is mij nog niet helemaal duidelijk of jullie een ‘algemeen’ probleem hebben met het internet, of dat het puur mis gaat bij de browsers.


Spotify werkt wel. Digid ook. Volkskrant app: er is geen netwerk beschikbaar. ING app: er is iets mis met de internetverbinding. Booking.com werkt neit. Netflix wel. NPO radio 1: kan geen gegevens ophalen.

Probleem wordt opgelost door even de voeding van het KPN modem (experia Box V9) te halen.

Het probleem komt, meestal in de avond uren,  weer terug.


Ah, je hebt nog een V9 @NSK? Dan heb ik het idee dat dit is waar het mis gaat, de V9 is een verouderd modem en je kunt hem kosteloos laten vervangen door een actueler modem!

Lees het volgende artikel voor meer informatie over het omruilen:
 

 


Nieuw modem besteld. Ben benieuwd. Tot zover bedankt.

 

gr. NSK


Reageer