Skip to main content
Vraag

Wifinaam 2,4ghz lukt niet via sericetool

  • June 6, 2020
  • 16 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik probeer via servicetool de naam van 2,4ghz wifi aan te passen maar krijg melding dat er iets is misgegaan. 

ik pas naam, zet er alleen 24g achter.

Bij de wachtwoorden vul ik zelfde in als die ik eerder had.

 

bij wifi 5ghz vul oude naam in en houd ik de wachtwoorden ook hetzelfde..

 

Waarom gaat dit fout/?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 6, 2020

Heb je experia wifi's of super wifi's?


  • Deelnemer
  • June 6, 2020

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb ook een vraag in dit forum gesteld onder "modem niet bereikbaar" en geen reacties gekregen. De monteur heeft geadviseerd dat ik eerst mijn wifinamen en wachtwoorden aanpas alvorens ik de superwifi's aansluit. Omdat hij op dat moment ook de foutmeldingen kreeg via de servicetool van kpn en geen rechtstreekscontact kreeg met de modem via http://192.168.2.254/  of mijnmodem.kpn heeft hij gezegd dat kpn een storing had en dat ik het later nog een keer moest proberen. Nu ruim een week later heb ik nog steeds hetzelfde probleem. De klantenservice van kpn zegt dat er geen storing is en dat ze me niet verder kunnen helpen. Valt schijnbaar niet onder "probleemoplos skills".


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 6, 2020

Welke experiabox heb je?


  • Auteur
  • Topper
  • June 6, 2020

Ik heb een v10aLA experiabox


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 6, 2020

Je kan dat niet in de interface van de v10a. Wel via deze tool als het goed is. https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm kies geavanceerd 

 


  • Auteur
  • Topper
  • June 6, 2020

Dan krijg ik die foutmelding ‘Iets is misgegaan, probeer het a.u.b opnieuw’.

Ik heb overigens wel een Wifi extender van KPN.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 6, 2020

Als je een zwarte experia wifi hebt of een super wifi dan kan je sowieso geen onderscheid maken tussen 2.4 en 5.


  • Auteur
  • Topper
  • June 6, 2020

Het is een witte v10A experiabox.

in je link heb ik wel optie om de namen te veranderen maar hij accepteert het niet.

Als ik op de experiabox rechtstreeks inlog zie ik dat daar een 2,4ghz en 5ghz optie is.

Daar is geen optie om de naam te veranderen.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 6, 2020

Ja ok maar je hebt er experia wifi’s aanhangen toch?


  • Auteur
  • Topper
  • June 6, 2020

Er hangt een wifiversterker aan van KPN.

Deze is ongeveer 1 jaar uit, ik weet niet of dit een experia wifi is.

 

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 6, 2020

Een vierkant zwarte of een vierkante witte?


  • Auteur
  • Topper
  • June 6, 2020

Wit


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 6, 2020

En heb je bij mijn link wel bij geavanceerd gekeken? Ik heb die tip van een ander topic gehaald en daar werkte het wel. Heb je al een andere browser geprobeerd?


  • Auteur
  • Topper
  • June 6, 2020

Ook al in andere browser geprobeerd.

ik krijg wel de optie om namen te veranderen maar hij slaat de wijziging niet op. 
 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 6, 2020

En als je die Wi-Fi versterker even los haalt? Verder ben ik wel door mn opties heen geloof ik:wink:


  • Auteur
  • Topper
  • June 6, 2020

Ik ga dit morgen eens proberen, dank voor je hulp.