Inmiddels al meerdere malen telefonisch contact gehad met de klantenservice van kpn alleen het wordt of op een storing gegooid of er wordt een melding van gemaakt waarna ik vervolgens niks meer hoor. Vandaar via deze weg.
Het probleem is dat ik in de kpn app niet het wifi netwerk kan beheren. Dit heeft volgens mij niet zoveel te maken met de app zelf (cache verwijderd, app opnieuw geïnstalleerd) maar waarschijnlijk met mijn account.
Het KPN internet thuis abonnement staat op naam van mijn vriend. Sinds wij gaan samenwonen (2 jaar geleden), ben ik toegevoegd om dit abonnement te beheren. Sindsdien staat het abonnement alleen op mijn account en niet op die van mijn vriend. Maar wel op naam van mijn vriend. Een wilde gok van mij is dat hier het probleem zit.
Overigens kan ik wel de internet snelheid aanpassen, de persoons en betaalgegevens inzien en wijzigen etc. Het is dus puur en alleen het wifinetwerk beheren.
Ik krijg dus niet het juiste contact met KPN om dit probleem op te lossen. Hopelijk kan iemand mij via deze weg helpen. 😊