Skip to main content

Geacht forum,

Ik heb einde 2002     twee wifi stekker aangeschaft  aanbevolen door KPN winkel Haarlem/schalkwijk. Deze functioneerden

redelijk goed voor mijn twee TV aansluitingen  via een experia box. Laatste halfjaar   kreeg ik  ontvangst storingen en wifi lampjes fluctueerde

met grote regelmaat naar rood stand. In Juli 2020 derhalve deze twee wifi versterkers vervangen (door zelfde type) maar ontvangst werd toch steeds slechter.  Op 2 Dec. j.l.  heeft KPN monteur de verbindingen onderzocht maar kreeg ook de twee wifi versterkers niet functioneren (witte lampjes aan. en heeft5 derhalve  langs plinten een ca. 25 mtr  kabel aangelegd vanaf experia  box naar 2e TV ontvangen.  Ik vind dat een rare oplossing ni en ooit een van de reden 20 jaar gelden mij Ziggo abonnement te annuleren omdat die ook een kabel door mijn woonkamer   gebruikten. Waarom zouden de  twee wifi   nieuwe versterkers niet in  mijn huis werken?? graag advies !

*admin: afgesplitst

Hallo @rowibu , dat heeft puur met de kwaliteit van je stroomnet te maken. Er worden sinds 2002 ook steeds meer gevoelige elektrische apparaten gebruikt die de kwaliteit van het stroomnet negatief kunnen beïnvloeden.